Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Aanpassen line <hr />
Aanpassen line <hr />
18 aug 2014 17:03
Hallo, waar kan ik de kleur en lijndikte aanpassen van de code <hr /> geselecteerd in de tekst editor, gebruik editor JCE.
Artikel aanhef staat nu tussen twee lijnen.
Met firebug kan ik hem wel vinden en aanpassen maar ik vind de ccs regel niet voor permanente aanpassing.
www.atcswifterbant.nl
Artikel aanhef staat nu tussen twee lijnen.
Met firebug kan ik hem wel vinden en aanpassen maar ik vind de ccs regel niet voor permanente aanpassing.
www.atcswifterbant.nl
- atc
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Aanpassen line <hr />
18 aug 2014 17:12
Hij staat, zeer onlogisch, wel op drie plaatsen. Maar aangezien je compression aan hebt staan voor je css kan je de exacte locatie niet vinden.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Aanpassen line <hr />
19 aug 2014 10:10
Hi Astrid bedankt voor je reactie. Met firebug had ik dit ook gevonden maar probleem is dat de aangegeven css regels die in de jat3ac.... regels staan mijn inziens variabele zijn en geen permanent bestand is! Hierdoor kan ik niet het bestand vinden voor permanente aanpassing. Misschien zit ik op een verkeerd spoor maar ik loop hier regelmatig tegen aan.
- atc
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Aanpassen line <hr />
19 aug 2014 10:12
Even goed lezen:
Als het goed is kan je dat uitzetten bij je template-instellingen.Maar aangezien je compression aan hebt staan voor je css kan je de exacte locatie niet vinden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
Aanpassen line <hr />
19 aug 2014 10:54
Hoi Astrid, wederom bedankt, het is gelukt. Bij template instellingen had ik de keuze uit vier opties: No - Join - Join & Minity - Join & Minity & Compress. Heb het nu op No gezet. De andere keuzes zeggen mij niets, weet jij wat dit inhoud!
- atc
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Aanpassen line <hr />
19 aug 2014 11:15
Graag 1 onderwerp per topic. Maar wellicht is
dit
voldoende antwoord op je tweede vraag.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.733 seconden