Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Na registratie geen mail
Na registratie geen mail
12 sep 2014 11:38
Na registratie zou een klant een email moeten krijgen met een link, als hij daarop klikt is zijn account geactiveerd en kan hij/zij (web)shoppen. Mijn nieuwe klanten krijgen geen mail maar de melding "account geblokkeerd" in de winkelwagen. Het contactformulier werkt wel gewoon dus aan de email instellingen ligt het niet. Ik zoek me te pletter maar vindt het niet

Ik gebruik Joomla! 2.5.24 Virtuemart 26.10 en het component Onepagecheckout
Weet iemand een idee/oplossing?
Vast bedankt!
Carel
- Connecting
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
- Berichten: 125
Na registratie geen mail
12 sep 2014 13:40 - 12 sep 2014 14:44
Hallo Carel,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Als je VM gebruikt, dan moet je bij de opties van gebruikersbeheer de accountregistratie op geen zetten anders werkt het niet.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Als je VM gebruikt, dan moet je bij de opties van gebruikersbeheer de accountregistratie op geen zetten anders werkt het niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
- Berichten: 37643
Na registratie geen mail
12 sep 2014 14:42
Hoi Astrid,
Dank voor je snelle antwoord. de accountregistratie stond inderdaad op "zelf". Ik krijg nu in ieder geval een mail met de bestelling. Ik krijg echter nog geen bevestigingsmail. Wat zou er nog meer fout staan? Ik ben het spoor bijster
Groet,
Carel
Dank voor je snelle antwoord. de accountregistratie stond inderdaad op "zelf". Ik krijg nu in ieder geval een mail met de bestelling. Ik krijg echter nog geen bevestigingsmail. Wat zou er nog meer fout staan? Ik ben het spoor bijster
Groet,
Carel
- Connecting
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
- Berichten: 125
Na registratie geen mail
12 sep 2014 14:43
Graag 1 onderwerp per topic. Maak gerust voor je probleem met het ontvangen van de bevestigingsmail een nieuw draadje aan.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
- Berichten: 37643
Tijd voor maken pagina: 0.832 seconden