Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost geen rechten meer in oude joomla website

geen rechten meer in oude joomla website

28 mei 2021 14:50 - 28 mei 2021 14:52
#1
Hoi Allemaal,

6 jaar geleden heb ik een website gebouwd voor mijn zoontje; even leuk toen hij geboren was. Nooit meer iets mee gedaan, maar was ook niet erg.. het is een statische website in Joomla 2.5.28.
Nu vroeg mijn zoontje laatst wat zijn naam betekende... en dat hadden we heel mooi op de website beschreven staan. Maar helaas.. ik kom niet meer verder dan de hoofdpagina. Er is geen menu meer zichtbaar.
Ik kan wel op de backend inloggen en zit er dan als superuser in, maar toch heb ik geen enkel recht meer lijkt het wel. Ik kan niets aanklikken, niets invullen.
Iemand een idee hoe ik dit kan herstellen? Als ik die ene pagina maar kan redden... dan ben ik al tevreden.
yaydy.nl/index.php/mijn-naam
Laatst bewerkt 28 mei 2021 14:52 door MDK.
  • MDK
  • MDK's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

geen rechten meer in oude joomla website

28 mei 2021 18:58
#2
Lastig. Het kan zijn dat je php versie van de server te hoog staat. Voor Joomla 2.x moet je maximaal PHP 5.6 instellen.
Dat de voorkant niet goed zichtbaar is, kan veroorzaakt worden doordat je een zeer verouderde versie van Artisteer gebruikt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

geen rechten meer in oude joomla website

29 mei 2021 13:33
#3
Hoi,

Als ik via een wayback machine zoek, dan vind ik de pagina die je zoekt. Het is welliswaaar geen Joomla oplossing...maar wel effectief. De content van de pagina kun je hier lezen:

web.archive.org/web/20180831062101/http:.../index.php/mijn-naam
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

geen rechten meer in oude joomla website

31 mei 2021 09:43 - 31 mei 2021 09:46
#4
Hier ben ik superblij mee! Dit is namelijk geschreven op de dag dat hij geboren is... en dat was met zoveel emotie.. Ik kan de tekst wel herschrijven, maar is nooit 100% hetzelfde... nu kan ik de tekst hergebruiken en de site opnieuw opbouwen.

Ik ga deze oude Joomla site laten vervallen en een nieuwe bouwen. Topic closed voor mij :)
Laatst bewerkt 31 mei 2021 09:46 door Astrid.
  • MDK
  • MDK's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.063 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie