Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Als je zelf een extensie ontwikkelt, kan je hier je vragen stellen.

Aanpassen Joomla crowdfundingextentie

Aanpassen Joomla crowdfundingextentie

22 aug 2013 09:13 - 22 aug 2013 16:01
#1
Ik weet niet of dit de weg is maar ik heb de volgende vraag:

Ik ben bezig om een crowdfundingplatform op te zetten om de verkoop van zonnepanelen mogelijk te maken. Ik ben al een heel eind gekomen heb Joomla draaien en ben bezig met de crowdfunding extentie. Ik loop tegen 2 dingen aan. In deze extentie zit een paypalmodule. Deze dient uitgeprogrammeerd te worden en vervangen naar een mailservice vanwaar een factuur verstuurd wordt voor het te investeren bedrag. De betaal structuur dient aangepast te worden naar een systeem waarbij men een soort aandelen kan kopen. Men moet aantallen van 1 aandeel in kunnen vullen en dat moet automatisch opgeteld worden op de factuur. De site is te bekijken op www.inzon.nl

Wie kan mij helpen.

Groet Ton van Hoof

Edit Juliank92: Topic heropend.
Laatst bewerkt 22 aug 2013 16:01 door Juliank92.
  • Ton van Hoof
  • Ton van Hoof's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1

Aanpassen Joomla crowdfundingextentie

22 aug 2013 16:03
#2
Hoi Ton,
bij deze heet ik je namens het Joomla!NL team van harte welkom op dit forum.

Ik heb je topic heropend, deze stond namelijk op opgelost. Mocht dat juist zijn, dan wil ik je graag vragen om te laten weten hoe je dat hebt gedaan. Dit kan namelijk handig zijn, als iemand later tegen hetzelfde aanloopt.
Groetjes, Julian.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit forum
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Juliank92
  • Juliank92's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 1722
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.857 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie