Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Als je zelf een extensie ontwikkelt, kan je hier je vragen stellen.

hulp gevraagd bij activeren component met Zend Framework

hulp gevraagd bij activeren component met Zend Framework

11 mrt 2014 13:21
#1
Beste ontwikkelaars,

ik ben voor een familie bezig met een genealogie website die gebouwd is in joomla 1.5.x . Deze website is gebouwd door iemand anders en heeft de genealogie mogelijkheden ingebouwd door een eigen component te ontwikkelen in ZF en die in joomla te integreren. In 1.5 werkte dat prima. Door wat problemen en bugs willen ze graag upgraden naar 2.5.x
Nu heb ik op een nieuwe server met de meest recente versies van PHP en MYSQL de oude site neergezet, jupgrade gedraaid, de template joomla 2.5 ready gemaakt, en de component handmatig geïnstalleerd (middels de 'discover' functie).

Bij het installeren van de component geen fouten geconstateerd (ik had netjes de XML manifest aangepast naar de 2.5 eisen)
Ik zie in de extensie manager ook dat de component geïnstalleerd is. Alleen als ik dan kijk bijv in het menu manager, zie ik staan bij de oude links die naar de component verwezen "component niet geinstalleerd".
Op de pagina's waar de links naar toe wijzen zie je op de voorkant ook blanco pagina's verschijnen, het werkt dus helaas niet.

Zou iemand mij kunnen helpen de component weer aan de praat te krijgen?
Vergoeding is bespreekbaar.

Ik hoor het graag,
groet,
Jeroen
Gemarkeerd als webneus door: Juliank92
  • jroen
  • jroen's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.333 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie