Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Ingelogd blijven

Ingelogd blijven

07 apr 2012 13:04
#1
Na een paar weken van voorbereiding heb ik gisteren mijn site definitief overgezet ( www.driedekker.nl ) naar 2.5.4. Via jupgrade (hulde aan dit team)en wat aangepaste module's is dit prima gelukt.

Mijn gebruikers hebben alleen het probleem dat ze niet meer ingelogd blijven, ik heb bij algemene instellingen>systeem naar de cache gekeken maar volgens mij is dat niet de juiste oplossing, gebruikers blijven dan ingelogd op de site. Je ziet dan bijvoorbeeld 12 users ingelogd en 84 gasten wat niet klopt. Heeft iemand een oplossing.
Discussie gesloten.
  • bphilips
  • bphilips's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7

Ingelogd blijven

07 apr 2012 15:33
#2

bphilips schreef : Na een paar weken van voorbereiding heb ik gisteren mijn site definitief overgezet ( www.driedekker.nl ) naar 2.5.4. Via jupgrade (hulde aan dit team)en wat aangepaste module's is dit prima gelukt.

Mijn gebruikers hebben alleen het probleem dat ze niet meer ingelogd blijven, ik heb bij algemene instellingen>systeem naar de cache gekeken maar volgens mij is dat niet de juiste oplossing, gebruikers blijven dan ingelogd op de site. Je ziet dan bijvoorbeeld 12 users ingelogd en 84 gasten wat niet klopt. Heeft iemand een oplossing.


Misschien dat je het iniedergeval voor mij iets anders kunt uitleggen zodat ik je kan helpen.

Je zegt namelijk twee dingen. "Het probleem dat ze niet meer ingelogd blijven" en in de zin er na "Gebruikers blijven dan ingelogd op de website".
Wil je dus dat ze niet of wel ingelogd blijven?
Ingelogd blijven gaat zover mijn kennis gaat altijd via de cache doormiddel van cookies en overige.
Discussie gesloten.

Ingelogd blijven

07 apr 2012 16:44
#3
Ze mogen wel ingelogd blijven, zo was het op mijn oude website ook. Ik heb nu de cache aangezet bij de instellingen en de sessie instellingen op 60 min. gezet. Het vreemde was dat ik de site iedereen ingelogd zag terwel men thuis opnieuw moest inloggen.
Discussie gesloten.
  • bphilips
  • bphilips's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7

Ingelogd blijven

07 apr 2012 17:15
#4
Cache en sessie hebben hier weinig mee te maken. Kijk eens of je de remember me plugin wel aan hebt staan.
(Systeem - Onthoud mij) in het NL.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37135

Ingelogd blijven

07 apr 2012 17:42
#5
Hallo Astrid,

de plugin onthoud mij staat wel aan,ik gebruik wel de BT login module, ik zal deze even uitzetten en het origineel gebruiken.
Discussie gesloten.
  • bphilips
  • bphilips's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7

Ingelogd blijven

07 apr 2012 19:21
#6
Het probleem is opgelost door de bt login uit te schakelen.
Discussie gesloten.
  • bphilips
  • bphilips's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.810 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie