Dit forum is gesloten!
Als hier nog een onbeantwoorde vraag staat waar je graag reactie op wilt, rapporteer deze dan even met de knop "Rapporteren aan moderator", dan verplaatst een van de moderators hem naar het nieuwe forum.
Als hier nog een onbeantwoorde vraag staat waar je graag reactie op wilt, rapporteer deze dan even met de knop "Rapporteren aan moderator", dan verplaatst een van de moderators hem naar het nieuwe forum.
MSSQL
MSSQL
09 nov 2012 22:02
halo
heb vandaag joomla 3.0 geïnstalleerd maar normaal zou dit ook kunnen gebruiken met mssql database ,maar kan deze nergens selecteren . hoe kan ik dit doen ?
mvg
heb vandaag joomla 3.0 geïnstalleerd maar normaal zou dit ook kunnen gebruiken met mssql database ,maar kan deze nergens selecteren . hoe kan ik dit doen ?
mvg
Discussie gesloten.
- kristof1605
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
MSSQL
09 nov 2012 22:09
Hoi Kristoff,
Ken je Google? Probeer het eens! Hier vind je meer.
P.S. Maak gebruik van een Linux/mySQL/Apache omgeving: werkt, stabiel en bovendien veel goedkoper dan een Microsoft omgeving.
Ken je Google? Probeer het eens! Hier vind je meer.
P.S. Maak gebruik van een Linux/mySQL/Apache omgeving: werkt, stabiel en bovendien veel goedkoper dan een Microsoft omgeving.
Discussie gesloten.
- Otto
-
- Nieuw op Joomla!NL
-
MSSQL
11 nov 2012 22:51
Hallo Kristof,
Ben je met mijn tip verder gekomen? Graag feedback!
Hoor graag of iets zinvol is of niet.
Ben je met mijn tip verder gekomen? Graag feedback!
Hoor graag of iets zinvol is of niet.
Discussie gesloten.
- Otto
-
- Nieuw op Joomla!NL
-
MSSQL
12 nov 2012 08:23
Halo,
Ben nog aant kijken, probleem is ook dat ik een Windows server heb in de plaats van Linux . Dus ook mssql.
Grt
Ben nog aant kijken, probleem is ook dat ik een Windows server heb in de plaats van Linux . Dus ook mssql.
Grt
Discussie gesloten.
- kristof1605
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
MSSQL
12 nov 2012 09:59
Op een Windows server kun je ook Apache en MySQL draaien. Dat gaat je veel kopzorgen schelen. (Bijvoorbeeld XAMP)
Discussie gesloten.
- Otto
-
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.754 seconden