Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Dit forum is gesloten!
Als hier nog een onbeantwoorde vraag staat waar je graag reactie op wilt, rapporteer deze dan even met de knop "Rapporteren aan moderator", dan verplaatst een van de moderators hem naar het nieuwe forum.

pagina navigatie

pagina navigatie

06 feb 2013 11:21 - 06 feb 2013 13:02
#1
Ik heb Joomla 3.0.2 geïnstalleerd en nu heb ik onder de artikelen pagina navigatie staan. Maar deze staan onder elkaar zie voorbeeld.
< Vorige
Volgende >

graag zou ik dit naast elkaar hebben.
< Vorige-Volgende >

Weet iemand waar ik dit kan aanpassen.


Groet h-bo
Laatst bewerkt 06 feb 2013 13:02 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • h-bo
  • h-bo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 33

pagina navigatie

06 feb 2013 13:02
#2
Graag 1 vraag per topic, zo houden we het forum overzichtelijk. Ik heb je tweede vraag verwijderd, maak hiervoor even een aparte vraag aan.

Paginanavigatie kan je waarschijnlijk wel aanpassen door je css wat aan te passen.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37121

pagina navigatie

06 feb 2013 16:16
#3
Bedankt ik heb het kunnen aanpassen.
Discussie gesloten.
  • h-bo
  • h-bo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 33
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.410 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie