Hallo allemaal,
vandaag besloot ik maar eens een upgrade te proberen naar Joomla 3.03 met een testwebsite op mijn lokale server. Alles liep eigenlijk vlekkeloos (wel goed gekeken naar deze aanwijzingen:
www.ostraining.com/blog/joomla/how-to-up...mla-2-5-to-joomla-3/
)
Ik heb echter 1 probleem met het component 'Hikashop' en de standaard module 'broodkruimels'.
Ik noem het 1 probleem, omdat het effect hetzelfde is: waar de output in de frontend <div>'s zouden moeten zijn, krijg ik nu lijsten <li> gepresenteerd.
Ik kwam hier achter omdat in hikashop de volgende code staat voor het tonen van producten in een categorie:
Code:
if(!HIKASHOP_RESPONSIVE) {
?>
<div class="hikashop_category hikashop_category_column_<?php echo $current_column; ?> hikashop_category_row_<?php echo $current_row; ?>" style="width:<?php echo $width;?>%;">
<div class="hikashop_container">
<div class="hikashop_subcontainer <?php echo $borderClass; ?>">
<?php
}
else {
?>
<li class="span<?php echo $span; ?> hikashop_category hikashop_category_column_<?php echo $current_column; ?> hikashop_category_row_<?php echo $current_row; ?>">
<div class="hikashop_container">
<div class="hikashop_subcontainer <?php echo $borderClass; ?>">
<?php
}
Dus in het kort komt dit volgens mij hier op neer: toon div's maar als dit niet kan, toon dan een lijst.
En dat is dus precies wat er gebeurt.
Mijn vraag is of iemand weet wat de reden zou kunnen zijn dat de 1e optie om <div>'s te tonen zou kunnen worden overgeslagen, misschien de template?
bedankt alvast voor het lezen!