Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Dit forum is gesloten!
Als hier nog een onbeantwoorde vraag staat waar je graag reactie op wilt, rapporteer deze dan even met de knop "Rapporteren aan moderator", dan verplaatst een van de moderators hem naar het nieuwe forum.

opgelost <li> output i.p.v. <div> output

<li> output i.p.v. <div> output

07 mrt 2013 21:47
#1
Hallo allemaal,
vandaag besloot ik maar eens een upgrade te proberen naar Joomla 3.03 met een testwebsite op mijn lokale server. Alles liep eigenlijk vlekkeloos (wel goed gekeken naar deze aanwijzingen: www.ostraining.com/blog/joomla/how-to-up...mla-2-5-to-joomla-3/ )

Ik heb echter 1 probleem met het component 'Hikashop' en de standaard module 'broodkruimels'.
Ik noem het 1 probleem, omdat het effect hetzelfde is: waar de output in de frontend <div>'s zouden moeten zijn, krijg ik nu lijsten <li> gepresenteerd.

Ik kwam hier achter omdat in hikashop de volgende code staat voor het tonen van producten in een categorie:
Code:
if(!HIKASHOP_RESPONSIVE) { ?> <div class="hikashop_category hikashop_category_column_<?php echo $current_column; ?> hikashop_category_row_<?php echo $current_row; ?>" style="width:<?php echo $width;?>%;"> <div class="hikashop_container"> <div class="hikashop_subcontainer <?php echo $borderClass; ?>"> <?php } else { ?> <li class="span<?php echo $span; ?> hikashop_category hikashop_category_column_<?php echo $current_column; ?> hikashop_category_row_<?php echo $current_row; ?>"> <div class="hikashop_container"> <div class="hikashop_subcontainer <?php echo $borderClass; ?>"> <?php }

Dus in het kort komt dit volgens mij hier op neer: toon div's maar als dit niet kan, toon dan een lijst.
En dat is dus precies wat er gebeurt.
Mijn vraag is of iemand weet wat de reden zou kunnen zijn dat de 1e optie om <div>'s te tonen zou kunnen worden overgeslagen, misschien de template?

bedankt alvast voor het lezen!
  • rockoladeluxe
  • rockoladeluxe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 69

<li> output i.p.v. <div> output

08 mrt 2013 12:07
#2
Als je vermoed dat het aan de template ligt, dan gewoon even testen met een van de standaard joomla templates. Ik zou het zo ook niet weten. Neem aan dat hikashop al wel geschikt is voor Joomla! 3.x
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37060

<li> output i.p.v. <div> output

08 mrt 2013 12:22
#3
Hoi Astrid,

Ik weet denk ik waar het aan ligt: ik heb de template gemaakt voor 2.5 en in 2.5 staat bootstrap standaard uit.
In 3.0 staat het standaard aan: Dus als bootstrap niet in het template is geintergreerd dan toon Hikashop alternatief een lijst. Ik kreeg deze informatie van een Hikashop medewerker.

Nu heb ik bootstrap zoals op deze pagina in de template geplaatst : twitter.github.com/bootstrap/getting-sta....html#file-structure

Maar ik krijg nog steeds de lijst <ul> te zien ipv mijn mooie divjes. :blink:
Dus ik doe nog iets niet goed blijkbaar.
  • rockoladeluxe
  • rockoladeluxe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 69
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.648 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie