Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Dit forum is gesloten!
Als hier nog een onbeantwoorde vraag staat waar je graag reactie op wilt, rapporteer deze dan even met de knop "Rapporteren aan moderator", dan verplaatst een van de moderators hem naar het nieuwe forum.

opgelost Afbeeldingen worden niet weergegeven

Afbeeldingen worden niet weergegeven

09 mrt 2013 16:25
#1
Hoi

Ik zit met een probleempje waar ik even niet uitkom.

Ik ben een site aan het maken onder Joomla 3.0 en nadat ik het grootste gedeelte lokaal had gemaakt, heb ik de volgende stap genomen om als een testsite op een live server te zetten. Hierdoor kunnen anderen die er ook aan werken makkelijker bij.

Nu doet zich het probleem voor dat als ik een afbeelding via de editor (module aangepaste HTML) plaats, deze na het opslaan automatisch wordt aangepast naar een vierkantje met 6 blokjes.

Tevens wordt het pad naar de afbeelding gevuld met allemaal /// en ook in de hoogte en breedte staan allemaal /// \\\

iemand enig idee hoe dit kan? ligt dit aan het feit dat de site naar een andere server is verplaatst?

Ik heb nog een site die ook is verplaatst naar de zelfde server en die geeft niet dit probleem. (site is J2.5)
Voor de verduidelijking heb ik een bestandje bijgevoegd.
Alvast bedankt,
Grt Mstyle
  • Mstyle
  • Mstyle's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Afbeeldingen worden niet weergegeven

09 mrt 2013 16:48 - 09 mrt 2013 16:50
#2
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Joomla! 3.x werkt niet net zo direct na installatie als 2.5
Je moet Magic Quotes uitschakelen.
Dit zou je door je provider kunnen laten doen of door in het htaccess bestand deze regel toe te voegen:
Code:
php_flag magic_quotes_gpc off

Dit werkt bij vrijwel elke hoster.
Mocht je het php.ini bestand kunnen aanpassen of toevoegen, volg dan de handleiding op docs.joomls.org
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 09 mrt 2013 16:50 door WoodyF4u.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11166
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.236 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie