Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Dit forum is gesloten!
Als hier nog een onbeantwoorde vraag staat waar je graag reactie op wilt, rapporteer deze dan even met de knop "Rapporteren aan moderator", dan verplaatst een van de moderators hem naar het nieuwe forum.

opgelost Rechter tabel breder maken

Rechter tabel breder maken

11 mrt 2013 15:37
#1
Hallo,

Het lukt mij niet om de breedte van de rechter tabel te verbreden (position 7). Wie kan me een tip geven?

MVG dhr Gadget ;)

Rechter tabel breder maken

11 mrt 2013 15:47 - 11 mrt 2013 15:50
#2
Hallo,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Een template van joomla heeft geen tabellen maar divs.
En weet je dat joomla 3.x een zogenaamde "korte termijn ondersteuning"-versie, die niet bedoeld is voor productiesites?
En anders even een link van je site hier neerzetten zodat de leden kunnen mee kijken.

Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 11 mrt 2013 15:50 door Jelle.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13589

Rechter tabel breder maken

11 mrt 2013 16:00
#3
Bedankt voor de info en voor het welkom. Dit was inderdaad mijn eerste bericht hoewel ik me een langere tijd geleden heb aangemeld.
Dom dat ik het een tabel noemde.

Maar waarschijnlijk nog een domme vraag: waarom is een korte termijn ondersteuning-versie, en niet bedoeld is voor productiesites?

Rechter tabel breder maken

11 mrt 2013 16:08
#4
Domme vragen bestaan niet.

Joomla! gebruikt de term ‘productie’versie voor de versies die op dit moment op internet zijn te vinden en die niet bedoeld zijn als ontwikkel- of uitprobeerwebsite. Het is dus de zogenaamde Stable-versie. Joomla! 3.0 is op dit moment de versie die door Joomla! beschikbaar is gesteld voor ontwikkelaars om hun extensies geschikt te maken voor deze versie. Daarnaast zijn er al heel veel enthousiastelingen die al met Joomla! 3.0 werken om zo te helpen met zoeken naar mogelijke fouten in Joomla! of de extensies.

Uiteindelijk zal dit resulteren in een nieuwe Stable-versie van Joomla! en dat wordt Joomla! 3.5.
Die komt in de loop van 2014 beschikbaar. Iedereen die ondertussen de website op Joomla! 2.5 heeft draaien, zal tegen die tijd zonder al te veel moeite de website kunnen updaten naar deze nieuwe versie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103

Rechter tabel breder maken

11 mrt 2013 16:11
#5
Bedankt voor de antwoorden.

Dan ga ik maar naar 2.5.
Kunnen de mensen van joomla 3 ook makkelijk naar 3.5 updaten?

Rechter tabel breder maken

11 mrt 2013 16:13
#6
Ja, dat gaat voor zover we nu weten ook eenvoudig.
Is je vraag voldoende beantwoord en kunnen we dit draadje sluiten?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.387 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie