Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Dit forum is gesloten!
Als hier nog een onbeantwoorde vraag staat waar je graag reactie op wilt, rapporteer deze dan even met de knop "Rapporteren aan moderator", dan verplaatst een van de moderators hem naar het nieuwe forum.

opgelost Joomla! Installeren

Joomla! Installeren

14 mrt 2013 15:46
#1
Beste,

Ik ben net begonnen met Joomla!, maar stuit op het probleem dat ik het niet aan de praat krijg.

Heb ook het Forum door gespit en kwam ook zo'n zelfde probleem tegen uit 2012, maar ik kom er toch niet uit.

Ik krijg de volgende melding als ik op mijn adres kom:

Warning: require_once(/home/weet-dit.nl/libraries/import.legacy.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/weet-dit.nl/www/index.php on line 62 Fatal error: require_once(): Failed opening required '/home/weet-dit.nl/libraries/import.legacy.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/weet-dit.nl/www/index.php on line 62

Ik heb hiervoor Sitebuilder gebruikt en heb heel deze site verwijderd zover ik weet.

Ik heb van Joomla! alles in de /www/ (Starthosting) geupload met FileZilla 3.6.0.2

Ik ben er uren mee bezig maar wordt er nu wel een beetje moedeloos van dus vandaar de vraag:

Kan iemand me a.u.b. helpen met het verder komen hiervan, zodat ik fijn verder kan experimenteren met Joomla!?

Met vriendelijke groet,

DutchNL1979
  • DutchNL1979
  • DutchNL1979's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Joomla! Installeren

14 mrt 2013 15:56 - 14 mrt 2013 15:56
#2
Hallo,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Neem joomla 2.5.9 in plaats van joomla 3.x
Joomla 3.x is een zogenaamde "korte termijn ondersteuning"-versie, die niet bedoeld is voor productiesites. Maandelijks komen er updates uit die deze versie verbeteren totdat in 2014 uiteindelijk Joomla 3.5 zal worden vrijgegeven.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 14 mrt 2013 15:56 door Jelle.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13590

Joomla! Installeren

14 mrt 2013 16:00
#3
Hoi Jelle.D,

Ik ga het meteen downloaden en proberen en laat het straks weten of het gelukt is :-)
  • DutchNL1979
  • DutchNL1979's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Joomla! Installeren

14 mrt 2013 16:15
#4
Het is gelukt hartelijk dank :-)
  • DutchNL1979
  • DutchNL1979's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.758 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie