Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Na betaling, terug gestuurd naar verkeerde pagina.
15 jun 2012 09:46
hallo weer!
Na een betaling via ideal, word ik terug gestuurd naar een verkeerde pagina in mijn webshop (standaard pagina).
Zou ik ergens de php kunnen aanpassen of de link. Zodat ik gewoon naar de home page gaat van mijn webshop?
Zie bijlage 1 + 2.
Mvg
Na een betaling via ideal, word ik terug gestuurd naar een verkeerde pagina in mijn webshop (standaard pagina).
Zou ik ergens de php kunnen aanpassen of de link. Zodat ik gewoon naar de home page gaat van mijn webshop?
Zie bijlage 1 + 2.
Mvg
- melletje01
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
15 jun 2012 10:46
In je iDeal extensie kun je, afhankelijk van je telebanking contract, de return url invullen.
Klopt die? Is die goed ingesteld?
- Otto
- Bezoeker
15 jun 2012 10:58Otto schreef : In je iDeal extensie kun je, afhankelijk van je telebanking contract, de return url invullen.
Hallo,
Ik maak gebruik van JDideal extensie, dus geen idee wat je daar mee bedoelt.
Daar staat nergens return url.
- melletje01
- Bekend met Joomla!NL
15 jun 2012 11:42
Hoi,
Als je gebruik maakt van de JDideal extensie heb je recht op ondersteuning. Zet eens bij hun een ticket uit.
Als je gebruik maakt van de JDideal extensie heb je recht op ondersteuning. Zet eens bij hun een ticket uit.
- Otto
- Bezoeker
18 jun 2012 11:16Otto schreef : Hoi,
Ik heb contact met ze genomen, en zij zeggen dat het gewoon een pagina van virtuemart is die aangepast kan worden, daar heeft JDideal niks mee te maken.
Het zal dus het resultaat pagina moeten zijn, alleen waar staan deze?
- melletje01
- Bekend met Joomla!NL
20 jun 2012 11:27
Sorry voor extra bericht * kan oude niet verwijderen of aanpassen.
Ik heb ondertussen gezocht en had gevonden dat het een normalReturnurl is wat vervangen moet worden.
Als dat veranderd is kan ik de klant na de betaling terug sturen naar de homepage.
Iemand enig idee waar ik die link kan vinden?
Hartelijk dank
Ik heb ondertussen gezocht en had gevonden dat het een normalReturnurl is wat vervangen moet worden.
Als dat veranderd is kan ik de klant na de betaling terug sturen naar de homepage.
Iemand enig idee waar ik die link kan vinden?
Hartelijk dank
- melletje01
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.726 seconden