Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Antwoord/reply op een emailbericht met VM-bestelling

17 jul 2012 14:55
Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld zien worden, maar kan het niet meer vinden:

Een druk op de knop reply als antwoord/reactie op een emailbericht met VM-bestelling, opent een bericth naar je eigen emailadres, niet meer standaard naar het emailadres van de persoon die de bestelling heeft geplaatst zoals in de oude VM.

Kan ik dat ergens aanpassen? Dat bij het drukken op de reply knop in je email, het emailadres van de besteller in de TO geplaatst wordt, en niet die van mij als VM-shophouder?
  • jelly
  • jelly's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

22 jul 2012 17:35
Inderdaad heel vervelend, ik heb de oplossing ook nog steeds niet gevonden.
Op het Virtuemart forum is het gerapporteerd als bug, forum.virtuemart.net/index.php?topic=100125.0
Ik weet niet of het opgelost is in de laatste VM updates.
Joomla Website Designer, voor professionele en betaalbare Joomla websites en Virtuemart webshops | KvK 34373741 | www.joomla-website-designer.nl
  • chaldama
  • chaldama's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.641 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie