Ik heb al een aantal websites draaien icm CCideal van Chillcreations. Helemaal geweldig en werkt vrijwel altijd in een keer.
Nu moet ik voor iemand een webwinkel maken en heeft zonder enig overleg Omnikassa aangevraagd bij de Rabobank. Tot grote vreugde had Chillcreations hier een component voor.
Inmiddels zijn we 2 weken verder, heb ik talloze keren met de rabobank helpdesk gebeld en ik krijg het met geen mogelijkheid aan de praat.
Alle testbetalingen die ik heb uitgevoerd gaan vlekkeloos. Vervolgens ga ik live, vul m'n keyversion, merchant ID en Key in. Vervolgens zet ik hem op Production en het enige wat ik te zien krijg na een 'werkelijke' betaling is: Technische storing, neem contact op met uw webwinkel'.
Nu blijkt dat ik keyversion 4 gebruik (heb al een aantal nieuwe aangevraagd omdat ik al talloze dingen heb geprobeerd) en de rabobank zegt doodleuk dat ik een keyversion 2 wegstuur. Althans die staat bij hun in het systeem.
Inmiddels heb ik de hoop een beetje verloren, en hoop dat er hier een paar experts zijn die mij meer kunnen vertellen over Omnikassa.
Heb al op internet rond gespeurd maar zonder resultaat. Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb ik inderdaad al gedaan ja, en zei hebben ook alles uitgespit.... Toevallig kwamen ze vanmorgen met een uiteindelijke conclusie vanuit Chillcreations: Probleem bij de bank
Dus spoedig maar weer eens de helpdesk bellen van Rabobank......
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!