Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

probleem met automatiche verzendkosten

probleem met automatiche verzendkosten

15 aug 2012 14:04
#1
Ik werk met een nw installatie van joomla 2.5 en virtuemart 2.0 Ik heb 1 verzenmethode aangemaakt voor een vaste bijdrage in de kosten maar als ik iets bestel blijft de vraag staan: selecteer verzend methode. Als je die dan kiest krijg je de melding: selecteer verzendmethode met daaronder: Onze excuses, geen verzendmethode komt overeen met de kenmerken van uw bestelling. Neem alstublieft contact met ons op.

Wie kan mij helpen met de fout die ik maak?

Jan Keizer

probleem met automatiche verzendkosten

16 aug 2012 10:33
#2
Hallo Jan,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dan zou ik als eerste je verzendmethode instellingen controleren. De melding duidt erop dat je daar iets hebt ingevuld wat niet overeenkomt met de waarden (prijs, gewicht o.i.d.) die bij je product staan. Laat gewoon alle velden leeg bij de verzendmethode (behalve de prijs natuurlijk).

En om "selecteer verzendmethode" weg te krijgen (ervan uitgaande dat je dus maar 1 verzendmethode hebt) moet je bij configuratie op het tabblad Afrekenen "Activeer automatische keuze verzendmethode" aanvinken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37439

probleem met automatiche verzendkosten

16 aug 2012 10:39
#3
Astrid,

Dankjewel! Ik ben alweer de hele ochtend bezig geweest en had net ontdekt dat na het aanpassen van de omschrijving in een categorie het opeens wel werkte. (had twee categorieen aangemaakt. bij de een ging het goed en bij de ander niet... Is nu opgelost.
Heb voor de zekerheid de andere waarden ook leeggemaakt.

Groet,
Jan

probleem met automatiche verzendkosten

16 aug 2012 10:42
#4
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37439
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.648 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie