Indien er voor betaalwijze iDeal wordt gekozen verstuurd VirtueMart geen e-mail naar de klant en verkoper. Na een succesvolle iDeal betaling komt er wel een scherm waarin aangegeven wordt dat de betaling met succes is afgerond. Tevens komt de bestelling ook op de status "bevestigd" te staan. Zodra de status van de bestelling handmatig wordt gewijzigd worden er wel e-mails verstuurd.
Bij betaalwijze "vooruitbetaling", registratie en wijzigen van een orderstatus worden er wel e-mails verzonden.
Het betreft een "schone" installatie van Joomla 2.5.9 en VirtueMart 2.0.20b. Geïnstalleerd is de iDeal plugin van iDeal Checkout. Zowel bij het gebruik van de test server van iDeal Checkout als via PSP Targetpay geen e-mail na de betaling.
Ik heb inmiddels twee webshops met hetzelfde probleem. Andere topics op dit forum hebben geen oplossing geboden. Iemand een tip?
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!