Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Factuur in mail aanpassen

08 jan 2014 15:15
Hoe kun je de lay-out van de factuur het makkelijkste aanpassen?
Ik krijg namelijk nu een bevestiging van de bestelling met een wit logo op een grijze achtergrond, de Euro-tekens staan soms voor maar vaker boven het bedrag en heel irritant: onder de factuur staat dezelfde tekst als op de homepage van de shop met dezelfde afbeeldingen, etc.!!
Daarnaast zou ik de lay-out breder willen hebben, in plaats van in elkaar gedrukt.

Nu heb ik gezien dat je in het tabblad "Winkel" en dan "Factuur" het e.e.a. kan aanpassen, maar ik zou niet weten waar ik wat moet neerzetten of moet weghalen.

Kan iemand me hier mee helpen?
  • David
  • David's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL

28 jan 2014 13:44
Hallo,

Zelf heb ik hier ook een probleem mee maar ik ben van plan om ccVAOM van virtuemart te gebruiken. De kosten zijn eenmalig €50,- maar zo kun je heel gemakkelijk de factuur en order aanpassen en er zijn nog veel meer mogelijkheden met deze extensie. Zie hier een uitleg ervan.
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.686 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie