Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Klant ontvangt geen mail na bestelling

Klant ontvangt geen mail na bestelling

21 jan 2014 16:37
#1
In mijn webshop www.houtproductwebshop.com ontvangt de klant geen email van de bestelling. Ik zelf ontvang wel een email met het bestelde product van de klant.

Ik heb een contactformulier aangemaakt in joomla en dat werkt prima dus het probleem moet zich bevinden in virtuemart denk ik.


Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
  • thijshaarman
  • thijshaarman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 76

Klant ontvangt geen mail na bestelling

21 jan 2014 16:52
#2
Er gaat wel meer mis. Je hebt een hele vreemde url:
Code:
http://www.houtproductwebshop.com/houtproductwebshop.com/index.php?option=com_virtuemart&view=cart
Je bestelknoppen in het categorie-overzicht geven geen prijzen mee.
Afhalen is geen betaalmethode.
Zou eerst die problemen oplossen. Vooral die vreemde url met twee keer houtproductwebshop.com erin.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37447

Klant ontvangt geen mail na bestelling

21 jan 2014 17:22
#3
Nee dat klopt omdat ik geen begin prijs heb dat moet ik nog even aanpassen. Die url heb ik ook bij mijn andere website www.houtproduct.com hoe dat kan weet ik ook niet.

Maar als de klant betaalmethode "contant" kies krijgt de klant alsnog geen mail na bestelling.
  • thijshaarman
  • thijshaarman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 76

Klant ontvangt geen mail na bestelling

21 jan 2014 17:28 - 21 jan 2014 17:28
#4
Als je in de backend naar Virtuemart gaat en dan winkel. Krijg je dan een foutmelding met zoiets van "kan de shopper id niet laden.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens.
www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Klant ontvangt geen mail na bestelling

21 jan 2014 17:30
#5
Nee deze foutmelding wordt niet weergegeven.
  • thijshaarman
  • thijshaarman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 76

Klant ontvangt geen mail na bestelling

21 jan 2014 17:31
#6
Je mag zelf wel even kijken? kan je de gegevens wel via privé bericht sturen.
  • thijshaarman
  • thijshaarman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 76

Klant ontvangt geen mail na bestelling

21 jan 2014 17:33
#7

thijshaarman schreef : Je mag zelf wel even kijken? kan je de gegevens wel via privé bericht sturen.

Aan wie vraag je dit. Aan Astrid of aan mij?
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens.
www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Klant ontvangt geen mail na bestelling

21 jan 2014 17:48
#8
Aan jou (webbiertje)
  • thijshaarman
  • thijshaarman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 76

Klant ontvangt geen mail na bestelling

21 jan 2014 17:53
#9
Heb je zelf iets aangepast aan je klantvelden? Lijkt alsof je niet het standaard e-mailveld van VM gebruikt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37447

Klant ontvangt geen mail na bestelling

21 jan 2014 17:54
#10
Je mag mij de gegevens sturen. Dan kijk ik er vanavond wel even na.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens.
www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Klant ontvangt geen mail na bestelling

21 jan 2014 17:56
#11
Ja ik heb bepaalde dingen uitgezet en naam van veranderd. Kan het probleem zijn dat je bij mij op de site niet hoeft in te loggen als klant?
  • thijshaarman
  • thijshaarman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 76

Klant ontvangt geen mail na bestelling

21 jan 2014 17:57 - 21 jan 2014 17:58
#12
Nee, dat is het probleem niet, maar ik heb het vermoeden dat je ook zelf een e-mailveld hebt aangemaakt en dat gaat niet werken!
En even als tip:
Werk eerst zoveel mogelijk met alle standaard instellingen van VM. Als alles werkt zoals je wilt, ga dan pas aanpassingen doen en test na elke aanpassing.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37447
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.766 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie