Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost geen mail nav bestelling middels vooruitbetaling
geen mail nav bestelling middels vooruitbetaling
05 feb 2014 11:47
Ik krijg nu wel de juiste melding, maar geen mail meer waar in staat hoe ik dan vooruit kan betalen. Kortom, de klant ontvangt nu geen bevestiging. Wel is aan de achterkant een bestelling te zien.
- Bigmama
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 194
-
geen mail nav bestelling middels vooruitbetaling
05 feb 2014 14:01
Heb je al bij de configuratie gekeken hoe de e-mailverzending gekoppeld is aan de bestelstatus?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37447
geen mail nav bestelling middels vooruitbetaling
05 feb 2014 14:30
Vreemde is dat toen ik de betaalmethode 'vooruitbetalen' gekoppeld had aan 'Sisow vooruitbetaling', ik de melding kreeg dat de bestelling was geannuleerd, maar wel een mailtje met hoe verder te handelen. Nu staat de betaalmethode op standard en krijg ik de juiste melding maar geen mailtje meer als klant.
- Bigmama
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 194
-
geen mail nav bestelling middels vooruitbetaling
05 feb 2014 14:36Hallo,Astrid schreef : Heb je al bij de configuratie gekeken hoe de e-mailverzending gekoppeld is aan de bestelstatus?
Het lijkt mij toch handiger om eerst eens een antwoord te geven als er iets wordt gevraagd.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
- Berichten: 13625
geen mail nav bestelling middels vooruitbetaling
05 feb 2014 14:45
Had ik naar gekeken, maar kom ik niet aan uit ... sorry, had ik meteen moeten typen natuurlijk
Neem aan dat je dit bedoelt, ziet er in mijn ogen goed uit ...
Neem aan dat je dit bedoelt, ziet er in mijn ogen goed uit ...
- Bigmama
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 194
-
geen mail nav bestelling middels vooruitbetaling
05 feb 2014 15:09
In Virtuemart > Configuratie > tabblad Afrekenen bij de vraag
"Standaard bestelstatus voor verzending e-mail naar klant" moet de bestelstatus in je betaalmethode Vooruitbetaling ook genoemd worden.
"Standaard bestelstatus voor verzending e-mail naar klant" moet de bestelstatus in je betaalmethode Vooruitbetaling ook genoemd worden.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
- Berichten: 1863
geen mail nav bestelling middels vooruitbetaling
05 feb 2014 21:28 - 05 feb 2014 21:31
Oke, heb 'pending' toegevoegd en nu krijg ik idd een mailtje.
[strike]De klant heeft bij Sisow de vooruitbetaling zitten en heeft daar standaard een mooie tekst staan hoe verder de betaling afgehandeld dient te worden, dat staat in de bevestigingsmail als ik het dus niet op standard maar op Sisow vooruitbetaling heb staan. Kan ik die tekst nu wel elders kwijt? Via Sisow werd een geautomatiseerd bericht verzonden met daarin bijvoorbeeld ook het betalingskenmerk dat vermeld moet worden.
En waarom werkt het eigenlijk niet via Sisow?[/strike]
[strike]De klant heeft bij Sisow de vooruitbetaling zitten en heeft daar standaard een mooie tekst staan hoe verder de betaling afgehandeld dient te worden, dat staat in de bevestigingsmail als ik het dus niet op standard maar op Sisow vooruitbetaling heb staan. Kan ik die tekst nu wel elders kwijt? Via Sisow werd een geautomatiseerd bericht verzonden met daarin bijvoorbeeld ook het betalingskenmerk dat vermeld moet worden.
En waarom werkt het eigenlijk niet via Sisow?[/strike]
- Bigmama
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 194
-
geen mail nav bestelling middels vooruitbetaling
05 feb 2014 21:31
Hallo,
Fijn dat het opgelost is, maak voor je andere vraag even een nieuwe topic aan.
Zo houden we het forum overzichtelijk.
Dan zetten we deze op opgelost.
Fijn dat het opgelost is, maak voor je andere vraag even een nieuwe topic aan.
Zo houden we het forum overzichtelijk.
Dan zetten we deze op opgelost.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
- Berichten: 13625
Tijd voor maken pagina: 0.973 seconden