Mijn website werkt met een Aristeer template en ik heb Virtuemart 2.0.26d in gebruik binnen Joomla 2.5.18.
Alles werk correct alleen bij artikelen waar child artikelen zijn aangemaakt gaat het bestellen van die child producten niet helemaal goed. (Wat eerder wel goed werkte maar sinds enige tijd niet meer)
Wanneer het aantal te bestellen is opgegeven en je klikt op bestellen hoort de pop-up 'Toevoegen aan winkelwagen' te verschijnen en zie je ook dat je winkelwagen is gevuld. Echter die pop-up verschijnt niet. En de winkelwagen die weergegeven wordt in het linkermenu wordt ook niet bijgewerkt. Pas als je verder gaat met winkelen zie je ineens dat je winkelwagen wel is gevuld en staan de eerder geselecteerde artikelen er normaal in.
Nu maak ik gebruik van de plug-in VM-Custom-Catproduct versie 2.0.8 9 december 2012 . Ja verouderd
helaas is deze plug-in nu alleen tegen betaling bij te werken en daar heb ik weinig zin in omdat dan nog steeds niet duidelijk is of het probleem is opgelost.
Heeft iemand het zelfde probleem?
Is er iemand die ook werkt met Child producten maar een andere plug-in gebruikt voor het eenvoudiger bestellen?