Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Winkelwagen blijft hier ook leeg
Winkelwagen blijft hier ook leeg
05 apr 2014 11:48
VM versie 2.26d
Joomla 2.5.19
PHP 5.4.25-1
Ik ben niet de enige lees ik al, maar ik heb alle suggesties al geprobeerd, maar in Chrome en in Safari (IPad) krijf ik niks in mijn winkelwagentje.
Dat JQuery easy snap ik niet helemaal. Moet ik dan bestanden weggooien?
Op het VM forum zie ik ook veel mensen met dit probleem, maar geen werkende oplossing voor mij.
site in aanbouw: www.gedachte-kracht.nl/nieuw
Joomla 2.5.19
PHP 5.4.25-1
Ik ben niet de enige lees ik al, maar ik heb alle suggesties al geprobeerd, maar in Chrome en in Safari (IPad) krijf ik niks in mijn winkelwagentje.
Dat JQuery easy snap ik niet helemaal. Moet ik dan bestanden weggooien?
Op het VM forum zie ik ook veel mensen met dit probleem, maar geen werkende oplossing voor mij.
site in aanbouw: www.gedachte-kracht.nl/nieuw
- BiancaWisseloo
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
05 apr 2014 12:04
Ik heb het net met Chrome getest en het winkelmandje wordt wel gevuld.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
05 apr 2014 12:09
Oke bedankt voor het testen. Maar bij mij gebeurt er niks. Zou het iets lokaals zijn?
De cache is net geleegd.
De cache is net geleegd.
- BiancaWisseloo
- Bekend met Joomla!NL
-
05 apr 2014 12:17
Dan is het waarschijnlijk een lokaal probleem.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
- BiancaWisseloo
- Bekend met Joomla!NL
-
05 apr 2014 14:18
Kan het ook niet reproduceren. Zowel Chrome als Safari op computer en Chrome op tablet geen probleem.
Als ik je originele url bekijk, zie ik wel dat url naar je winkelwagentje niet klopt. Dit wordt veroorzaakt doordat je geen verplicht menu-item van het type Virtuemart Standaard Layout hebt. Mag eventueel ook een verborgen menu-item zijn, maar moet er wel zijn.
Als ik je originele url bekijk, zie ik wel dat url naar je winkelwagentje niet klopt. Dit wordt veroorzaakt doordat je geen verplicht menu-item van het type Virtuemart Standaard Layout hebt. Mag eventueel ook een verborgen menu-item zijn, maar moet er wel zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 apr 2014 18:02
Wat vreemd. Hier toch echt; wel een pop up, die beweert dat er iets in de kar zit, maar vervolgens niks in de kar. Dus bij ga naar winkelwagen, blijkt deze leeg. Maar alleen op genoemde browsers.
Zou het kunnen door de link? Ik ga maandag direct de optie met het menu-item proberen. Moet er een shop front in dan? Ik vind deze erg onhandig in dit geval, want de winkel krijgt maar een categorie.
Zou het kunnen door de link? Ik ga maandag direct de optie met het menu-item proberen. Moet er een shop front in dan? Ik vind deze erg onhandig in dit geval, want de winkel krijgt maar een categorie.
- BiancaWisseloo
- Bekend met Joomla!NL
-
05 apr 2014 18:18
Dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat bij mij het winkelmandje wel wordt gevuld en ik kan afrekenen.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
05 apr 2014 18:21
Leeg eens alles (geschiedenis, cookies, cache) van de gebruikte browsers.
Ja, dat moet. Maar zoals al aangegeven, kan je dat ook oplossen met een verborgen menu.Moet er een shop front in dan? Ik vind deze erg onhandig in dit geval, want de winkel krijgt maar een categorie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
07 apr 2014 08:48
Ja in Chrome werkt het nu hier! Wat fijn. Ik heb een verborgen menu-item gemaakt.
Alleen op mijn iPad niet....
En ook niet op mijn IPhone. Wel op de android tablet. (test ik het nu voor het eerst op).
Cache ed legen had ik al gedaan eerder, maar dat hielp niet.
Hmm alleen de apple-apparaten nog..
Alleen op mijn iPad niet....
En ook niet op mijn IPhone. Wel op de android tablet. (test ik het nu voor het eerst op).
Cache ed legen had ik al gedaan eerder, maar dat hielp niet.
Hmm alleen de apple-apparaten nog..
- BiancaWisseloo
- Bekend met Joomla!NL
-
07 apr 2014 13:46
Oké ik heb zojuist iets nieuws ontdekt.
Het domein waar de site draait is een subdomein. De site wordt dan in een frameset weergegeven.
Het werkt dus NIET in Chrome (ik keek vanmorgen zonder het door te hebben vanuit domein.nl/subdomein.nl)
Het werkt dus wel op de iPad en iPhone.
Ik zal de site dus moeten doorlinken naar domein/subdomein.
Wat suf zeg (en heel veel tijd verspild dus).
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Het domein waar de site draait is een subdomein. De site wordt dan in een frameset weergegeven.
Het werkt dus NIET in Chrome (ik keek vanmorgen zonder het door te hebben vanuit domein.nl/subdomein.nl)
Het werkt dus wel op de iPad en iPhone.
Ik zal de site dus moeten doorlinken naar domein/subdomein.
Wat suf zeg (en heel veel tijd verspild dus).
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
- BiancaWisseloo
- Bekend met Joomla!NL
-
07 apr 2014 14:24
Beste BiancaWisseloo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.789 seconden