Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Afrekenen lukt niet

Afrekenen lukt niet

21 apr 2014 19:53
#1
Beste

Op mijn webshop www.start-to-swim.com/webshop lukt het 'afrekenen' niet. Ik heb als betaalmethode 'overschrijving' aangemaakt. Het registreren van een klant lukt wel op de webshop, maar als ik dan als klant ga shoppen, dan kan ik tot in de winkelwagen geraken en als ik dan op afrekenen klik gebeurt er niets.

Waar zit het fout?

Guy
  • Guy
  • Guy's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 231

Afrekenen lukt niet

21 apr 2014 20:01
#2
Als ik op afreken klik dan kom ik wel op de factuur adres gegevens terecht. Met Firefox en Explorer.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens.
www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Afrekenen lukt niet

21 apr 2014 20:26
#3
Je moet bij gebruikersbeheer de account activatie op "geen" zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37447

Afrekenen lukt niet

22 apr 2014 08:30
#4
Beste

Bedankt voor de hulp tot nog toe, maar als ik op afrekenen klik, heb ik vink ik een keuze aan namelijk : self pick up of levering, maar er klik ik op bevestigen, daarna kom ik terug in het scherm van het 'nu afrekenen' terecht, en gebeurt er verder niets.

Guy
  • Guy
  • Guy's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 231

Afrekenen lukt niet

22 apr 2014 08:34
#5
Beste

Er komt dus geen bestelling binnen.

Groeten
Guy
  • Guy
  • Guy's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 231

Afrekenen lukt niet

22 apr 2014 08:41
#6
Beste

Zo heb ik de instellingen staan bij het tablad afrekenen:



Bestelstatus voor verzending van factuur Standaard bestelstatus voor aanmaken van een factuur. Selecteer tevens de downloadstatus om de factuur direct met een e-mail te verzenden. Kan worden tenietgedaan door de betaalmethode.


Bevestigd


Standaard bestelstatus voor verzending e-mail naar klant U kunt meer dan een bestelstatus selecteren


Bevestigd door de klant
Bevestigd
Geannuleerd
Teruggegeven
Verzonden


Standaard bestelstatus voor verzending e-mail naar verkoper U kunt meer dan een bestelstatus selecteren


Bevestigd door de klant
Bevestigd
Geannuleerd
Teruggegeven
  • Guy
  • Guy's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 231

Afrekenen lukt niet

22 apr 2014 08:53
#7
Heb je wel een menu-item van het type Virtuemart standaard layout? Je winkelwagen is namelijk alleen bereikbaar via de module of via het menu-item en ik kom er niet nadat ik een bestelling heb geplaatst. Dat is wel vreemd.

Ik zie dat je een commerciële template gebruikt. Het verstandigste is om contact op te nemen met de makers.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37447

Afrekenen lukt niet

22 apr 2014 09:38
#8
Beste

Ok, zal ik doen, is het mogelijk om eens te kijken via een pm met mijn inloggegevens?

Guy
  • Guy
  • Guy's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 231

Afrekenen lukt niet

22 apr 2014 09:39 - 22 apr 2014 09:41
#9
Heeft geen zin. Zoals ik bij je andere vraag ook al heb aangegeven, zitten er waarschijnlijk verouderde overrides in je template. En controleren of je een menu-item van het type VM standaard layout hebt kan je zelf wel toch?

Je zou nog de map /jouwtemplate/html/com_virtuemart kunnen hernoemen naar com_virtuemart_org om te kijken of dan wel alles goed werkt. Dan weet je 100% zeker dat het aan je template ligt. Zal er waarschijnlijk niet uitzien, maar om de werking te controleren wel een optie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37447

Afrekenen lukt niet

22 apr 2014 10:14
#10
Beste

Ok, de vraag is gesteld aan de developer.

Groeten
  • Guy
  • Guy's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 231

Afrekenen lukt niet

22 apr 2014 13:42
#11
Ik heb het draadje heropend. Is altijd handig als je even de reactie van de maker hier terugkoppelt, zo hebben misschien andere leden er ook nog iets aan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37447

Afrekenen lukt niet

22 apr 2014 13:49
#12
Beste

Hier de reactie van de developer:
Code:
Hello, You are using Joomla! version 2.5.19 and Virtuemart 2.0.26d, but our theme is developed for Joomla! 2.5.16 and Virtuemart 2.0.24c. Virtuemart developers have changed something in shipment/payment method selection in further versions. We have plans to update theme to current versions of Joomla and Virtuemart, but not now. For now you must use Joomla 2.5.16 and Virtuemart 2.0.24c. Regards.

Beste hoe kan ik dit installeren zonder dat ik reeds gedane zaken verlies, zoals producten ingegen enz...

Guy
  • Guy
  • Guy's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 231
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.987 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie