Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Bestellen zonder betaling
Bestellen zonder betaling
04 mei 2014 17:16
Hallo,
is het mogelijk om met virtuemart artikelen in het winkelwagentje te plaatsen en de inhoud van het winkelwagentje dan als bestelling te mailen? Dus zonder een betaling te doen.
Ik gebruik nu versie 2.0.26d
is het mogelijk om met virtuemart artikelen in het winkelwagentje te plaatsen en de inhoud van het winkelwagentje dan als bestelling te mailen? Dus zonder een betaling te doen.
Ik gebruik nu versie 2.0.26d
- Toeliedesigner
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
04 mei 2014 21:16 - 04 mei 2014 21:17
Hallo Toeliedesigner,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat kan wel, maar dan moet je bijvoorbeeld een betaalmethode offerte aanmaken en dan bij configuratie aangeven dat de betaalmethode automatisch gekozen wordt. Eventueel nog teksten aanpassen met taaloverrides.
En VM nog even updaten
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat kan wel, maar dan moet je bijvoorbeeld een betaalmethode offerte aanmaken en dan bij configuratie aangeven dat de betaalmethode automatisch gekozen wordt. Eventueel nog teksten aanpassen met taaloverrides.
En VM nog even updaten
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 mei 2014 20:48
Hallo Astrid,
Bedankt voor je hulp!
Ik heb een betaalmethode offerte aangemaakt en bij configuratie aangegeven dat de betaalmethode automatisch gekozen wordt.
Als ik nu artikelen in de winkelwagen plaats en op "nu afrekenen" klik (deze tekst moet ik nog aanpassen met taaloverrides) dan kom ik op de pagina .../winkelwagen/checkout maar krijg dan de melding dat deze pagina niet beschikbaar is?
Ben ik nog iets vergeten? Ik heb al veel Joomla site's gemaakt maar dit is mijn eerste met VM
Ik kan VM helaas niet updaten omdat de hosting php 5.3.3 gebruikt terwijl 5.3.10 vereist is.
Bedankt voor je hulp!
Ik heb een betaalmethode offerte aangemaakt en bij configuratie aangegeven dat de betaalmethode automatisch gekozen wordt.
Als ik nu artikelen in de winkelwagen plaats en op "nu afrekenen" klik (deze tekst moet ik nog aanpassen met taaloverrides) dan kom ik op de pagina .../winkelwagen/checkout maar krijg dan de melding dat deze pagina niet beschikbaar is?
Ben ik nog iets vergeten? Ik heb al veel Joomla site's gemaakt maar dit is mijn eerste met VM
Ik kan VM helaas niet updaten omdat de hosting php 5.3.3 gebruikt terwijl 5.3.10 vereist is.
- Toeliedesigner
- Nieuw op Joomla!NL
08 mei 2014 22:40 - 08 mei 2014 22:40Dan zou ik eens contact met je hoster opnemen over die php versie. Dit kan echt niet!
Heb je wel een menu-item van het type Virtuemart Standaard layout?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
09 mei 2014 19:22
Ik heb het php probleem opgelost, even nagevraagd bij de hosting en het was geen probleem om te updaten naar PHP 5.5.5
Heb ook een menu-item "Virtuemart Standaard Layout" aangemaakt.
Als ik nu artikelen in de winkelwagen plaats en op "bevestig bestelling" klik dan kom ik op de pagina .../winkelwagen/confirm maar krijg dan weer de melding dat deze pagina niet beschikbaar is?
Heb ook een menu-item "Virtuemart Standaard Layout" aangemaakt.
Als ik nu artikelen in de winkelwagen plaats en op "bevestig bestelling" klik dan kom ik op de pagina .../winkelwagen/confirm maar krijg dan weer de melding dat deze pagina niet beschikbaar is?
- Toeliedesigner
- Nieuw op Joomla!NL
09 mei 2014 19:23
Heb je een link naar je site voor de leden? Misschien dat dan iemand kan zien waarom het fout gaat.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
09 mei 2014 19:59
De link naar de site is test.toeliedesign.nl
Alle hulp is welkom!
Alle hulp is welkom!
- Toeliedesigner
- Nieuw op Joomla!NL
09 mei 2014 20:13
Je hebt ssl aan staan in VM!
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
09 mei 2014 20:19
Dat was 'm, nu werkt het
Hartstikke bedankt voor de hulp Astrid, SUPER!!
Daarmee kan deze afgesloten worden
Hartstikke bedankt voor de hulp Astrid, SUPER!!
Daarmee kan deze afgesloten worden
- Toeliedesigner
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.678 seconden