Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Verzendadres wordt niet direct van het scherm verwijderd
22 mei 2014 14:03 - 22 mei 2014 14:03
Joomla versie: 2.5.20
VM versie: 2.6.2
url: www.lowbudgetshoppen.nl
Hallo,
Ik ben bezig met een VM website, en dat schiet aardig op. Ik zit alleen met een probleempje waar ik niet uitkom. Een korte beschrijving:
- Ik bestel een artikel en dat wordt in de winkelwagen geplaatst
- Bij het afrekenen kies ik voor nieuwe klant en maak een factuuradres aan
- Vervolgens klik ik op registreren en afrekenen
- Ik ontvang een e-mail en bevestig hiermee mijn registratie
- Nu maak ik een verzendadres aan, dit komt in de winkelwagen netjes naast het factuuradres te staan
- Via de knop “Toevoegen/wijzigen verzendadres” kan ik het verzendadres aanpassen. Dat gaat prima.
- Als ik het verzendadres verwijder (“Verwijder adres” onderaan bij het verzendadres) krijg ik de melding “Address has successfully been deleted”)
- Als ik nu naar de winkelwagen ga, staat het verzendadres echter nog steeds op het scherm (bij "klanten" in het backend van de site is het verzendadres wél verdwenen)
- Pas als ik als klant uitlog en opnieuw inlog is het verzendadres verdwenen.
Hetzelfde gebeurt als ik als bestaande klant inlog en ik verwijder het verzendadres.
Het is natuurlijk de bedoeling dat het verzendadres direct van het scherm is verdwenen nadat dit is verwijderd door een klant. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
VM versie: 2.6.2
url: www.lowbudgetshoppen.nl
Hallo,
Ik ben bezig met een VM website, en dat schiet aardig op. Ik zit alleen met een probleempje waar ik niet uitkom. Een korte beschrijving:
- Ik bestel een artikel en dat wordt in de winkelwagen geplaatst
- Bij het afrekenen kies ik voor nieuwe klant en maak een factuuradres aan
- Vervolgens klik ik op registreren en afrekenen
- Ik ontvang een e-mail en bevestig hiermee mijn registratie
- Nu maak ik een verzendadres aan, dit komt in de winkelwagen netjes naast het factuuradres te staan
- Via de knop “Toevoegen/wijzigen verzendadres” kan ik het verzendadres aanpassen. Dat gaat prima.
- Als ik het verzendadres verwijder (“Verwijder adres” onderaan bij het verzendadres) krijg ik de melding “Address has successfully been deleted”)
- Als ik nu naar de winkelwagen ga, staat het verzendadres echter nog steeds op het scherm (bij "klanten" in het backend van de site is het verzendadres wél verdwenen)
- Pas als ik als klant uitlog en opnieuw inlog is het verzendadres verdwenen.
Hetzelfde gebeurt als ik als bestaande klant inlog en ik verwijder het verzendadres.
Het is natuurlijk de bedoeling dat het verzendadres direct van het scherm is verdwenen nadat dit is verwijderd door een klant. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
- MartijnBenschop
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
22 mei 2014 14:43
Hallo Martijn,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Volgens mij komt dit omdat de order dan al in gang in gezet. Je kunt dus of het verzendadres wijzigen of kiezen voor de optie Gebruik hetzelfde adres voor verzending en facturering. Dan verdwijnt het verzendadres wel.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Volgens mij komt dit omdat de order dan al in gang in gezet. Je kunt dus of het verzendadres wijzigen of kiezen voor de optie Gebruik hetzelfde adres voor verzending en facturering. Dan verdwijnt het verzendadres wel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 mei 2014 15:08
Hallo Astrid,
Dank voor je snelle reactie.
Helaas gaat het ook fout als ik een verzendadres aanmaak en daarna de optie "Gebruik hetzelfde adres voor verzending en facturering" aanvink. In de email die naar de klant wordt verzonden, staat nog steeds het verzendadres (hier zou nu het factuuradres moeten staan).
Ook als ik (als klant) inlog zonder dat er iets in mijn winkelwagen zit, via "mijn gegevens" een verzendadres aanmaak en dit weer verwijder, blijft het op het scherm staan.
Heb je nog ideeën?
Met vriendelijke groet,
Martijn
Dank voor je snelle reactie.
Helaas gaat het ook fout als ik een verzendadres aanmaak en daarna de optie "Gebruik hetzelfde adres voor verzending en facturering" aanvink. In de email die naar de klant wordt verzonden, staat nog steeds het verzendadres (hier zou nu het factuuradres moeten staan).
Ook als ik (als klant) inlog zonder dat er iets in mijn winkelwagen zit, via "mijn gegevens" een verzendadres aanmaak en dit weer verwijder, blijft het op het scherm staan.
Heb je nog ideeën?
Met vriendelijke groet,
Martijn
- MartijnBenschop
- Nieuw op Joomla!NL
22 mei 2014 15:29
Helaas. En kan het ook niet reproduceren. Als ik bij een bestelling aanvink dat het factuuradres gebruikt moet worden, dan gebeurt dat ook netjes. Misschien dat iemand anders dit herkent.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 mei 2014 15:37
Je bedoelt dat je het niet kunt reproduceren op een andere VM site? In ieder geval bedankt voor de moeite, wellicht dat iemand anders het nog weet.
- MartijnBenschop
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.742 seconden