Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Certificaat niet OK ?
Certificaat niet OK ?
14 jun 2014 19:03
Als ik in de webshop op de knop 'bevestig bestelling'druk, krijg ik een pagian te zien die zegt dat een certificaat niet geldig is.
Ik ben me van geen kwaad bewust.
Kan/wil iemand mij zeggen wat ik hier aan kan doen ?
Zie bijlage
Vriendelijke groet, Pannemanski
Ik ben me van geen kwaad bewust.
Kan/wil iemand mij zeggen wat ik hier aan kan doen ?
Zie bijlage
- Pannemanski
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Certificaat niet OK ?
14 jun 2014 21:32
Hallo,
Heb je misschien met de SSL instellingen liggen spelen?
Dit moet en kan je alleen aanzetten als je ook een SSL certificaat hebt en SSL hosting met https.
Heb je misschien met de SSL instellingen liggen spelen?
Dit moet en kan je alleen aanzetten als je ook een SSL certificaat hebt en SSL hosting met https.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Certificaat niet OK ?
15 jun 2014 10:50
Jelle,
Ik ga dit uitzoeken, bedankt voor de tip
Groet, Pannemanski
Ik ga dit uitzoeken, bedankt voor de tip
Groet, Pannemanski
- Pannemanski
- Bekend met Joomla!NL
Certificaat niet OK ?
01 jul 2014 15:10
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Certificaat niet OK ?
01 jul 2014 15:17
Hallo Jelle,
Nee, nog niet opgelost.
Het lijkt inderdaad een certificaatprobleem te zijn, en hiervoor moet betaald worden om dit goed te krijgen. Per jaar niet veel, maar toch.
Ik baal er behoorlijk van, want omdat anderen bedenken dat er een certificaat bij moet, mag de gebruiker in de buidel tasten. Als iemand dat bedenkt, dan ben ik van mening dat die ook de oplossing er voor regelt.
Ik laat em nog even staan, misschien heeft iemand nog een slimme oplossing.
Deze situatie door anderen gecreeerd is voor mij onacceptabel.
Nee, nog niet opgelost.
Het lijkt inderdaad een certificaatprobleem te zijn, en hiervoor moet betaald worden om dit goed te krijgen. Per jaar niet veel, maar toch.
Ik baal er behoorlijk van, want omdat anderen bedenken dat er een certificaat bij moet, mag de gebruiker in de buidel tasten. Als iemand dat bedenkt, dan ben ik van mening dat die ook de oplossing er voor regelt.
Ik laat em nog even staan, misschien heeft iemand nog een slimme oplossing.
Deze situatie door anderen gecreeerd is voor mij onacceptabel.
- Pannemanski
- Bekend met Joomla!NL
Certificaat niet OK ?
02 jul 2014 13:02
Ik begrijp je probleem en je kritiek niet.
Het is normaal dat je extra moet betalen voor een SSL certificaat omdat je daarvoor een eigen IP-adres nodig hebt en je dit over het algemeen niet hebt bij shared hosting.
Welke anderen bedenken dat?want omdat anderen bedenken dat er een certificaat bij moet
Het is normaal dat je extra moet betalen voor een SSL certificaat omdat je daarvoor een eigen IP-adres nodig hebt en je dit over het algemeen niet hebt bij shared hosting.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.833 seconden