Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Multisafe gateway plugin

Multisafe gateway plugin

26 jun 2014 22:29 - 26 jun 2014 22:58
Geachte Mensen, mijn Joomla 2.5.22 op Wned server kan ik niet multisafepay plugin installeren, ik had probeer via filezilla op de tmp map te zetten, omdat weer Joomla extentie panel gaat niet, met fout melding dat een xml bestanden is niet te vinden, nu zie ik in de extensiebeheer-waarschuwingen:

De PHP tijdelijke map is de map die PHP gebruikt om een geüpload bestand in op te slaan voordat Joomla! dit bestand kan benaderen. Wanneer de map niet is ingesteld hoeft dit geen probleem te veroorzaken, indien er problemen zijn bij het vinden van manifest bestanden of geüploade bestanden kunnen deze mogelijk opgelost worden door de instelling aan uw php.ini toe te voegen.

wat moet ik hier doen, bijlage is de plugin
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum. Graag opletten waar je je vraag plaatst!
  • aliteejay
  • aliteejay's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Multisafe gateway plugin

26 jun 2014 22:44
Als je de melding xml bestand niet gevonden krijgt, dan betekent dat meestal dat je niet de juiste versie van de plugin hebt.
En die waarschuwing die je geeft kan je negeren, die heeft hier niets mee te maken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team

Multisafe gateway plugin

27 jun 2014 11:43 - 27 jun 2014 12:11
Geachte, dat kan niet, want ik heb dezelfde versie plugin op een andere joomla 2.5.22 website op andere server staan, plus ik heb van Wned technische afdeling, dat ik moet iets aanpassing in de .htaccess bestand, het gaat om beveiligen van hun, ik kan deze bericht je laten zien, misschien weet je meer over deze probleem, Om precies te zeggen wat ik moeten aanpassing willen ze momenteel niet zeggen of weten ze niet, maar ik zit nu alleen met Paypal betalen mogelijkheden, snap je?

Een ini.php bestand is voor shared hosing niet benaderbaar i.v.m. server beveiliging. U kunt dit mogelijk wel met een .htaccess oplossen. Ik wil u aanraden hier informatie over in te winnen via www.joomlanl.nl . Wellicht weten ze daar wel een oplossing voor uw probleem, dit zei mij server over de thema

Edit Jelle.D: Ik heb je berichten samengevoegd.
  • aliteejay
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Multisafe gateway plugin

27 jun 2014 15:37
Je hebt zelf iets niet goed staan. Heb je verkeerde instellingen in je configuration.php (ftp-laag aan of zo?) of heb je regels toegevoegd aan het standaard .htaccess bestand van Joomla?
Ik kan die plugin namelijk zonder problemen installeren op een site die op dezelfde server staat. Neem tenminste aan dat het over altenagala.nl gaat?
Groetjes, Astrid
yndi.nl - kvk 17157725
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto

Multisafe gateway plugin

29 jun 2014 11:37
Ja, wat moet ik nu doen?want ik heb alleen de htaccess.txt en web config.txt verander naar .htaccess, en web.config, voor de rest eigenlijk niks met de bestanden, maar de configuration.php en ftp instellingen had ik mogelijk aangepast, hoe vind ik nu de fout?
  • aliteejay
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Multisafe gateway plugin

29 jun 2014 21:18 - 29 jun 2014 21:30
Web.config is voor windows, denk niet dat het kwaad kan, maar die moet gewoon de extensie .txt houden. Controleer je paden naar /tmp en /logs en kijk of je ftp laag uit staat (die moet uit).
Groetjes, Astrid
yndi.nl - kvk 17157725
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto

Multisafe gateway plugin

02 jul 2014 11:30
Geachte Astrid,
het spijt mij, volgens de vm configuratie is mijn Joomla paden goed gesteld, en heb ik ook dat bevestigd met wned, als de paden nu juist is, waar zoek ik de fout? zelf is de vm veilige pad klopt, ik heb de ftp uit gezet, steeds niks
  • aliteejay
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Multisafe gateway plugin

02 jul 2014 11:31
Gebruik je de originele Joomla .htaccess?
Groetjes, Astrid
yndi.nl - kvk 17157725
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto

Multisafe gateway plugin

04 jul 2014 10:12
sorry, ik snap dat niet, want hier heb ik niks behalve bestand naam veranderd van htaccess.txt naar .htaccess, de inhoud had ik helemaal niks aangepast, kan je een kopie laten zien?aub
  • aliteejay
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.691 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie