Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Handleiding instellen Paypal voor virtuemart.
Handleiding instellen Paypal voor virtuemart.
13 jul 2014 15:54
Hallo,
Bij Joomla 1.5/vm1.1.x is mij destijds (3 jaar geleden) gelukt om een sandbox in te stellen om de site te kunnen testen.
Nu wil ik weer eerst een sandbox voor Paypal instellen. Nu begrijp ik dat je eerst op developers site moet inloggen. Daar kun je dan je sandbox accounts aanmaken. Vervolgens moet je dan op de sandbox account inloggen om je betalingen te kunnen zien volgens mij.
Ik heb twee sandbox accounts aangemaakt:
- business,
- NL
De profile - API credential gegevens ingevuld bij vm - Paypal.
maar nu krijg ik de foutmelding na een betaling:
Error Code 10565
Error Description The merchant country is not supported.
Als ik de docu door lees wordt NL ook niet ondersteund. Maar nu weet ik niet precies (meer) hoe je dit stelt. Moet ik een account aanmaken maar dan bv. usa?
Bestaat er een handleiding om paypal sandbox in te stellen, met name voor nederland, en evt. ook hoe je het dan voor productie doet. Al is dit laatste wat ik mij herinner relatief simpel enkel 3 gegevens invullen.
Nico
Bij Joomla 1.5/vm1.1.x is mij destijds (3 jaar geleden) gelukt om een sandbox in te stellen om de site te kunnen testen.
Nu wil ik weer eerst een sandbox voor Paypal instellen. Nu begrijp ik dat je eerst op developers site moet inloggen. Daar kun je dan je sandbox accounts aanmaken. Vervolgens moet je dan op de sandbox account inloggen om je betalingen te kunnen zien volgens mij.
Ik heb twee sandbox accounts aangemaakt:
- business,
- NL
De profile - API credential gegevens ingevuld bij vm - Paypal.
maar nu krijg ik de foutmelding na een betaling:
Error Code 10565
Error Description The merchant country is not supported.
Als ik de docu door lees wordt NL ook niet ondersteund. Maar nu weet ik niet precies (meer) hoe je dit stelt. Moet ik een account aanmaken maar dan bv. usa?
Bestaat er een handleiding om paypal sandbox in te stellen, met name voor nederland, en evt. ook hoe je het dan voor productie doet. Al is dit laatste wat ik mij herinner relatief simpel enkel 3 gegevens invullen.
Nico
- nkamp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
13 jul 2014 16:14
Ok,
Ik heb nu een account aangemaakt business met een amerikaanse nationliteit. Nu krijg ik de volgende foutmelding:
10501
Error Description This transaction cannot be processed due to an invalid merchant configuration.
Reden:
Occurs when the billing agreement is disabled or inactive.
Zegt mij nog even niets.
Ik heb nu een account aangemaakt business met een amerikaanse nationliteit. Nu krijg ik de volgende foutmelding:
10501
Error Description This transaction cannot be processed due to an invalid merchant configuration.
Reden:
Occurs when the billing agreement is disabled or inactive.
Zegt mij nog even niets.
- nkamp
-
13 jul 2014 18:06
Zou gewoon moeten werken. Heb je
deze
handleiding gevolgd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
14 jul 2014 21:41
Bijna. Niet helemaal ik had bv. geen koper test account. Maar goed dit heb ik nu.
Maar ik vind het ondoorzichtig. Developer site, Sandbox site, 'enter de sanbox site' om de bestellingen overzicht te zien. Ik verwacht, let op wat ik zeg verwacht (misschien is dat niet helemaal goed uitgangspunt), alles onder 'profile' te vinden zowel van de buyer als de merchant.
Nico.
Maar ik vind het ondoorzichtig. Developer site, Sandbox site, 'enter de sanbox site' om de bestellingen overzicht te zien. Ik verwacht, let op wat ik zeg verwacht (misschien is dat niet helemaal goed uitgangspunt), alles onder 'profile' te vinden zowel van de buyer als de merchant.
Nico.
- nkamp
-
Tijd voor maken pagina: 0.629 seconden