Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Werking betalen paypal begrijp ik niet goed.

Werking betalen paypal begrijp ik niet goed.

14 jul 2014 21:45
Ik heb paypal sanbox aan de praat maar wat ik bv. nog vreemd vindt is dat ik nu op "Nu afrekenen" klik, vervolgens naar Paypal ga om dan in te loggen via het kopers account.
Als ik dan ingelogd ben wordt ik terug gedirigeerd naar de website en er staat volgens "Bevestig uw bestelling". Het is dus een twee traps rakket geworden tov. van vm1.1.9 volgens mij

Maar ik zelf heb zoiets van, ik heb besloten om dit te kopen/bestellen. Wanneer ik dan op "Nu afrekenen" klik verwacht ik naar Paypal gestuurd te worden waarop ik dan kan afrekenen. Ik verwacht dan eigenlijk niet teruggestuurd te worden naar de website om nogmaals een keer op "Bevestig uw bestelling" te moeten klikken.

Weet iemand de reden om het op deze manier uit te voeren?

Nico
  • nkamp
  • nkamp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

15 jul 2014 09:51
Is ook niet standaard. Moet gewoon zo werken zoals je verwacht. Dus dan klopt er ergens iets niet in je instellingen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

15 jul 2014 22:24
Ok, ik had eerst het paypal product 'standaard' geprobeerd maar dat werkte niet. Dit kwam doordat ik de sandbox nog niet goed ingesteld had. Toen heb ik het paypal product ingesteld op 'Expres checkout' en ook mijn sandbox inmiddels voor elkaar zowel verkoper als koper en toen werkte het wel.

Het is was dus een combinatie van dingen die dan niet goed staan waardoor het niet werkt. Maar nu ben ik ook achter het verschil tussen standaard en express checkout.

Express checkout is een twee traps raket.
Wat ik wel opmerkelijk vindt is dat je bij standaard enkel het e-mail adres hoeft in te vullen van de verkoper...
  • nkamp
  • nkamp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.644 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie