Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Verschillen tussen Paypal producten?

14 jul 2014 22:32
Hallo,

Met het testen van de Sanbox had ik als Paypal product 'Paypal payment pro' geselecteerd. Echter daarop kreeg ik een foutmelding. Daarom ben ik over gegaan op 'Express Checkout' en toen werkt het wel.
Maar nu zijn er 4 producten:
- standaard
- Paypal payment pro
- Express Checkout
- Hosted pro.

Maar wat zijn nu de verschillen en welke is het meest geschikt voor virtuemart om zo eenvoudig mogelijk paypal checkout te hebben?

Bovendien moest ik bij Express Checkout ook de 'max verwachte aantal' instellen. Dit is dan voor paypal om te kunnen berekenen "de klant zijn middelen te kunnen berekenen onder ideale omstandigheden...". Het is mij niet helemaal duidelijk wat dit nu is.
Ik heb het op 1000 ingesteld.

Nico
  • nkamp
  • nkamp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

15 jul 2014 09:58
Voor zover ik weet is standaard de meest eenvoudige.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

15 jul 2014 22:32
Hallo Astrid,

Het klopt wel dat standaard meest eenvoudige is. Je hoeft enkel het e-mail adres van de verkoper in te vullen zoals die geregistreerd is bij paypal.
Het verschil tussen standaard en express checkout is dat standaard werkt zoals ik verwacht en express checkout zoals ik beschreven heb.
Die andere twee heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Wel vraag ik mij af wat de meest veilige is want dat vind ik zeer belangrijk. Want als het is mis gaat, schaadt dit meteen het vertrouwen.
  • nkamp
  • nkamp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart

19 jul 2014 21:15
Paypal maakt verschillende pakketten wat onduidelijk, soms gebruiken ze voor verschillende pakketten in een ander land ook eenzelfde (of andere) naam. Heel lastig als je bijvoorbeeld iets leest en dan blijkt op co.uk te lezen. Echt opletten dat je op .nl zit.

Inderdaad is "Standaard" or "Standard Checkout" of "Website Payments Standard" de meest eenvoudige, en waarschijnlijk diegene die je wilt hebben.
iDEAL voor Virtuemart 3
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-compo...-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.672 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie