Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Hardnekkige Shipment tekst
Hardnekkige Shipment tekst
21 aug 2014 21:04
Hallo forum ,
Als ik een artikel selecteer in VM, verschijnt boven de prijs de tekst: "With shipment Afhalen for € 0,00" . Ik heb twee shipment systemen PostNL en Afhalen. Als ik afhalen de-publiceer dan is het fenomeen er niet meer, dus ook geen melding over PostNL.
Het betreft DEZE Site
Wie helpt?
Groet Theo
Als ik een artikel selecteer in VM, verschijnt boven de prijs de tekst: "With shipment Afhalen for € 0,00" . Ik heb twee shipment systemen PostNL en Afhalen. Als ik afhalen de-publiceer dan is het fenomeen er niet meer, dus ook geen melding over PostNL.
Het betreft DEZE Site
Wie helpt?
Groet Theo
- HYwel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
21 aug 2014 21:27
Welke VM versie gebruik je? Heb je ergens een override gemaakt van een view?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 aug 2014 21:38
Ik gebruik 2.6.8. Wat betreft de overide ben ik niet zeker
- HYwel
- Bekend met Joomla!NL
-
21 aug 2014 22:03
Moet haast wel een override zijn. En ik begrijp nog niet eens hoe en wat, maar dit is echt geen standaard VM.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 aug 2014 10:52
Astrid,
Jouw vermoeden wat betreft de override is heel valide. Ik heb de hele site verwijderd, en vervolgens een backup van voor de foutmelding terug gezet met Kickstart. Het probleem doet zich niet meer voor. Backups, beter mee dan om verlegen.
Groet Theo
Jouw vermoeden wat betreft de override is heel valide. Ik heb de hele site verwijderd, en vervolgens een backup van voor de foutmelding terug gezet met Kickstart. Het probleem doet zich niet meer voor. Backups, beter mee dan om verlegen.
Groet Theo
- HYwel
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 1.660 seconden