Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Credit card in virtuemart 2.6.8 mogelijk maken.

Credit card in virtuemart 2.6.8 mogelijk maken.

26 aug 2014 12:15
Hallo,

Ik heb het afgelopen weekend de site getest met Paypal (sandbox) en Rabo omnikassa = iDeal. Dit gaat goed. Nu hebben we Rabo omnikassa aangevraagd die ook credit card betalingen accepteert als visa en mastercard. Ok accepteren is één ding.

Maar hoe maak ik het klanten nou mogelijk in virtuemart dat ze ook kunnen betalen met credit card. Klanten vragen daarom. In eerste instantie dacht ik simpel, maak een paypal account en koppel daar je credit card aan. Maar dan hebben ze of willen ze geen paypal account maar met credit card betalen.

Concreet hoe implementeer je nu in Virtuemart credit card betalingen die geaccepteerd worden door Rabo omnikassa? Of moet je ook nog een losse plugin installeren? Bestaat er ergens een handleinding/tutorial voor NL? Of denk ik te moeilijk, bedenk ik mij nu, kan ik één van de meegeleverde betalings plugins inschakelen en dan de betaalmethode aanmaken. Is het zo simpel

Ik lees ook deze thread maar daar kom ik nog niet helemaal uit.

Nico
  • nkamp
  • nkamp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

26 aug 2014 12:32
Welke betaalplugin heb je? Deze kan het volgens mij wel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

26 aug 2014 13:03
Ja die van chill creations heb ik inderdaad aangeschaft. Maar dan hoe kan ik dat credit card implementeren? Ik heb dit artikel afgelopen zondag 'gescand' en ik heb Andrew ook nog een vraag gestuurd. Ik heb het daar niet kunnen vinden. Misschien moet ik nog eens rustig/beter kijken?

Maar het gaat er mij om hoe implementeer ik dit nou? En vooral goed dat het niet gehackt wordt?
  • nkamp

26 aug 2014 21:40
Ok, ook hier ben ik weer uitgekomen gelukkig, en vooral niet te moeilijk denken.

Ik heb inderdaad de plugin van ChillCreations. Daar had ook even naar toe gemaild en David schreef o.a. "Dus in de VM betaal methoden sectie maak je iDEAL, Credit cad etc als betaal methode aan, allemaal met de RaboOmniKassa plugin als basis.".

Ik leefde in de veronderstelling (aanname altijd riskant) dat deze plugin voor ideal is. Maar door deze zin en dan iets verder kijken dan je neus lang is, zie je inderdaad dat deze plugin niet alleen ideal ondersteund maar ook nog veel meer betaalmethoden!

Deze plugin is veel krachtiger dan ik in de gaten had! En eigenlijk ook omdat ik niet goed weet/wist hoe dit precies werkt maar het wel zeker goed wil ivm. het vertrouwen van de klanten was ik toch wel wat huiverig. Maar het werkt heel simpel!

Gr.,

Nico
  • nkamp
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.624 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie