Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Geen Virtuemart verzendmethode in Internet Explorer 10

Geen Virtuemart verzendmethode in Internet Explorer 10

10 okt 2014 13:18
#1
Hallo,

Ik gebruik Joomla 2.5.24 en VM 2.6.10. Ik heb een vrij groot probleem. Ik heb klanten die via internet explorer een bestelling doen, maar niet slagen omdat ze een vernendmethode moeten kiezen. Ik heb er maar 1 en deze is vooraf ingesteld dus zouden ze niet eens hoeven kiezen. Maa toch doet dit probleem zich voor. Dit kost mij klanten en ik wil dit z.s.m. aangepakt hebben.

Ik heb wel engelse forum gezien met hetzelfde probleem, maar dit zijn allemaal verouderde posts uit 2011.

Kan iemand hulp bieden?!!!
  • Valk
  • Valk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 101

Geen Virtuemart verzendmethode in Internet Explorer 10

10 okt 2014 14:10
#2
Klanten krijgen de volgende melding te zien zoals in de bijlage. Dit blijft apart zie instellingen (ook in bijlage)
  • Valk
  • Valk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 101

Geen Virtuemart verzendmethode in Internet Explorer 10

10 okt 2014 14:20
#3
Dit kan bijna niet door de browserversie veroorzaakt worden. Lijkt me eerder te maken hebben met de instellingen van je verzendmethode.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37443

Geen Virtuemart verzendmethode in Internet Explorer 10

10 okt 2014 14:31
#4
Ik heb elke browser zelf getest en het werkte steeds. Nu gaf een klant aan dat dit dus niet bij hem werkt en gaf een print screen (zie bijlage 1) in bijlage 2 heb ik de instellingen opgenomen. Het enige dat ik kan bedenken is dat er in de configuratie verzendmethode een land "netherlands" staat ingesteld en dat ik bij de registratie geen land keuze in het formulier heb opgenomen.
  • Valk
  • Valk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 101
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.672 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie