Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Geen adresgegevens in winkelmandje
Geen adresgegevens in winkelmandje
20 nov 2014 10:27Als je denkt dat alles stabiel is heb ik weer een nieuwe verrassing.
Nieuwe en bestaande klanten kunnen geen verzendmethode aanvinken.
De adres gegevens staan niet in de winkelmand alleen het emailadres.
Als je kijkt bij profiel dan staat alles wel gewoon ingevuld.
Heb niets veranderd aan mijn site . Gisteren om 22.00 u nog gewoon bestelling binnen gehad en sinds vanmorgen kunnen klanten niet meer bestellen omdat adres niet wordt geaccepteerd en ook niet als je het opnieuw ingeeft.
Bij gebruikers beheer van Joomla staat klant wel geregistreerd maar bij klanten VM niet.
Zie foto's
Ik wordt hier hopeloos van.
Joomla 2.5.27
vm 2.6.12.2
- tedted33
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
20 nov 2014 10:33 - 20 nov 2014 12:01
Joomla profiel heeft niets te maken met VM. Dat kan je ook beter uitzetten om verwarring te voorkomen. En als ik bij VM bij de klantgegevens kijk, dan staat daar niets ingevuld!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 nov 2014 11:34
Nee dat klopt een klant registreert zich tijdens het bestellen, dan worden zijn gegevens opgeslagen in Joomla , maar niet bij klant gegevens in VM ???
Daarom staat er bij klantgegevens van VM niets, alleen het emailadres. Klopt dit ??
Daarom staat er bij klantgegevens van VM niets, alleen het emailadres. Klopt dit ??
- tedted33
- Joomla!NL ontdekker
20 nov 2014 12:03
Nee, dat klopt niet. Dus ik weet niet hoe je je site ingericht hebt, maar als ik op jouw site een testbestelling plaats en me op de juiste manier registreer, dan werkt alles zoals het moet.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 nov 2014 12:11
Hoi Astrid,
Bedankt voor jouw moeite en antwoord.
Ik begrijp er ook niets van.
Nu krijg ik net een bestelling binnen van een nieuwe klant en alles functioneert weer zoals het hoort.
Vanmorgen ging er een hoop niet goed. ook nadat ik heb afgemeld en opnieuw alles heb opgestart.
Ik hoop dat als ik overstap op Joomla 3 alles een beetje stabieler is.
fijne dag.
Bedankt voor jouw moeite en antwoord.
Ik begrijp er ook niets van.
Nu krijg ik net een bestelling binnen van een nieuwe klant en alles functioneert weer zoals het hoort.
Vanmorgen ging er een hoop niet goed. ook nadat ik heb afgemeld en opnieuw alles heb opgestart.
Ik hoop dat als ik overstap op Joomla 3 alles een beetje stabieler is.
fijne dag.
- tedted33
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.736 seconden