Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Bij voorruitbetaling krijgt de klant geen mail
Bij voorruitbetaling krijgt de klant geen mail
23 jan 2015 16:12
Als de klant kiest voor vooruitbetaling hoort hij bij een bestelling een mail te krijgen met de bankgegevens om het geld over te maken. Deze mail wordt helaas niet verzonden.
Zelf krijg ik wel alle mails binnen zoals een klantregistratie en een nieuwe bestelling.
In virtuemart, configuratie, afrekenen staat bij de standaard bestelstatus voor verzending e-mail naar klant:
Bevestigd door de klant
Bevestigd
Geannuleerd
Teruggegeven
Verzonden
Meer optie's kan ik niet toevoegen.
Heeft iemand nog een suggestie?
Joomla 3.3.6
Virtuemart 3.0.2
Zelf krijg ik wel alle mails binnen zoals een klantregistratie en een nieuwe bestelling.
In virtuemart, configuratie, afrekenen staat bij de standaard bestelstatus voor verzending e-mail naar klant:
Bevestigd door de klant
Bevestigd
Geannuleerd
Teruggegeven
Verzonden
Meer optie's kan ik niet toevoegen.
Heeft iemand nog een suggestie?
Joomla 3.3.6
Virtuemart 3.0.2
- harryb
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
- Berichten: 159
Bij voorruitbetaling krijgt de klant geen mail
23 jan 2015 16:21
Staat bij de configuratie van je betaalmethode ook als bestelstatus "Bevestigd door klant"?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37440
Bij voorruitbetaling krijgt de klant geen mail
23 jan 2015 16:36
"Bevestigd door klant" staat er inderdaad.
- harryb
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
- Berichten: 159
Bij voorruitbetaling krijgt de klant geen mail
23 jan 2015 20:43
De optie om via het contact formulier een mail te sturen werkt ook en tevens de optie om een kopie naar jezelf te sturen.
Alleen de optie mail naar de klant bij een bestelling werkt dus niet.
Alleen de optie mail naar de klant bij een bestelling werkt dus niet.
- harryb
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
- Berichten: 159
Bij voorruitbetaling krijgt de klant geen mail
27 jan 2015 23:29
Inmiddels ben ik er achter wat het probleem is. De mail is gewoon verzonden, maar komt in de ongewenste map terecht van de mailbox.
Maar hoe komt het dat de mail in de ongewenste map terecht komt?
Maar hoe komt het dat de mail in de ongewenste map terecht komt?
- harryb
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
- Berichten: 159
Bij voorruitbetaling krijgt de klant geen mail
28 jan 2015 08:14
Dan zou ik even controleren of het e-mailadres van de verzender ergens op een blacklist staat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37440
Bij voorruitbetaling krijgt de klant geen mail
28 jan 2015 19:28
Het bleek dat ik zelf maleware op mijn pc had en daardoor op de blacklist gekomen.
Maleware op mijn pc verwijdert en mijn ip-adres van de blacklist afgehaald.
Nu komen de mails weer aan zoals het hoort.
Bij deze dus opgelost.
Astrid weer bedankt voor het meedenken!
Maleware op mijn pc verwijdert en mijn ip-adres van de blacklist afgehaald.
Nu komen de mails weer aan zoals het hoort.
Bij deze dus opgelost.
Astrid weer bedankt voor het meedenken!
- harryb
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
- Berichten: 159
Tijd voor maken pagina: 0.651 seconden