Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Loop in afrekenen
Loop in afrekenen
15 feb 2015 18:11
Na het plaatsen van producten in mijn mandje ga ik naar dat mandje toe en vul al de gegevens in, inclusief verzenden en zo verder.
Daarna klik ik op bevestig bestelling en de pagina ververst.... oftewel ik kom weer terug op mijn afrekenpagina ( cart/checkout.html )
Ik kan blijven klikken op bevestig bestelling maar dit blijft gebeuren. In de backend is er dan natuurlijk ook geen bestelling.
Ik ben terug gegaan naar de Standaard Joomla Template Beez 3 echter de fout blijft voorkomen. Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken ?. Het heeft gewerkt.
Heb draaien: Joomla! 3.3 VirtueMart 3.0.4 Helaas kan ik geen link plaatsen omdat alles nog een test site is en niet online staat
Daarna klik ik op bevestig bestelling en de pagina ververst.... oftewel ik kom weer terug op mijn afrekenpagina ( cart/checkout.html )
Ik kan blijven klikken op bevestig bestelling maar dit blijft gebeuren. In de backend is er dan natuurlijk ook geen bestelling.
Ik ben terug gegaan naar de Standaard Joomla Template Beez 3 echter de fout blijft voorkomen. Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken ?. Het heeft gewerkt.
Heb draaien: Joomla! 3.3 VirtueMart 3.0.4 Helaas kan ik geen link plaatsen omdat alles nog een test site is en niet online staat
- mapi
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Loop in afrekenen
15 feb 2015 18:42
Zet even de debug aan in de configuratie van VM. Vaak zie je dan wel waar het fout gaat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Loop in afrekenen
15 feb 2015 18:46
net gedaan. een giga lange lijst...
denk dat hier iets staat wat niet goed is :
denk dat hier iets staat wat niet goed is :
Code:
vmdebug vmTime: time to load config: 0.00217008590698242
vmdebug Going to set pw fields unrequired
vmdebug Data not found for type BT and name delimiter_billto
vmdebug $this->_shopperGroupId Var1:
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
Loop in afrekenen
15 feb 2015 19:15 - 15 feb 2015 19:22
ik heb ondertussen een melding die zegt :
Dit NADAT ik op bevestig bestelling heb geklikt
en na maar liefst deze handeling 3 keer gedaan te hebben krijg ik eindelijk :
dit laatste kan ik dus nu reproduceren.... lijkt er bijna op alsof het zo moet zijn..... eerst bevestig en dan afrekenen ?.... Zeer verwarrend dan voor klanten die gaan afhaken ben ik bang...
Bericht
Afrekenen klaar, bevestig alstublieft de bestelling
Dit NADAT ik op bevestig bestelling heb geklikt
en na maar liefst deze handeling 3 keer gedaan te hebben krijg ik eindelijk :
Bedankt voor uw bestelling !
dit laatste kan ik dus nu reproduceren.... lijkt er bijna op alsof het zo moet zijn..... eerst bevestig en dan afrekenen ?.... Zeer verwarrend dan voor klanten die gaan afhaken ben ik bang...
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
Loop in afrekenen
15 feb 2015 19:48
Zou veroorzaakt kunnen worden door je verzend- of betaalmethode. Test het eens met contant en afhalen zonder daar verder iets in te stellen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Loop in afrekenen
15 feb 2015 20:03 - 15 feb 2015 20:11
had ik al gedaan, afhalen en via bank betalen
zal eens een andere testen
ondertussen ook wat gevonden op vm forum forum.virtuemart.net/index.php?topic=92103.45
alleen op oudere Vm niet op de vm 3
zal eens een andere testen
ondertussen ook wat gevonden op vm forum forum.virtuemart.net/index.php?topic=92103.45
alleen op oudere Vm niet op de vm 3
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.671 seconden