Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Cart pagina gaat naar product description
17 feb 2015 11:32
Ik werk aan een joomla website :
lvblab.nl/topwijnthuis/
Ik heb hem laatste omgezet naar 3.3
Ik heb een probleem met de shopping cart. Als je een product hebt toegevoegd gaat de link naar de pagina van het product en niet naar de cart pagina.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Alvast bedankt
Ik heb hem laatste omgezet naar 3.3
Ik heb een probleem met de shopping cart. Als je een product hebt toegevoegd gaat de link naar de pagina van het product en niet naar de cart pagina.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Alvast bedankt
- kash2011
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
17 feb 2015 13:08
Ik heb het probleem niet.
wel 2x verzendmethode
Zie wel een melding:
wel 2x verzendmethode
Zie wel een melding:
Heb je wel een betaalmethode ingesteld?No payment method has been configured
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
17 feb 2015 13:53
Ik heb nu payment methods toegevoegd.
Raar dat het bij u wel werkt. Als ik een product heb toegevoegd ga ik eerst wel naar de cart pagina maar als ik er dan uit ga en weer op de cart druk kom ik toch echt op de pagina van het product en niet in de cart.
Raar dat het bij u wel werkt. Als ik een product heb toegevoegd ga ik eerst wel naar de cart pagina maar als ik er dan uit ga en weer op de cart druk kom ik toch echt op de pagina van het product en niet in de cart.
- kash2011
- Joomla!NL ontdekker
17 feb 2015 14:40
VirtueMart Cart (winkelwagen) kan je ook als menu-item instellen; zo kom je altijd op de cart-pagina terecht.
In de mini-module cart worden nu namelijk linkjes getoond: als je op de zogenaamde "knop" (= pictogram) klikt wordt de link van het 1e product in de winkelwagen geopend.
In de winkelwagen kan je kiezen voor "continue shopping" (verder winkelen) en dan kom je in dezelfde categorie terecht van je laatst gekozen product dat is toegevoegd in de winkelwagen.
Dat is de standaard functie en geen fout (It's not a bug, it's a feature!)!
In de mini-module cart worden nu namelijk linkjes getoond: als je op de zogenaamde "knop" (= pictogram) klikt wordt de link van het 1e product in de winkelwagen geopend.
In de winkelwagen kan je kiezen voor "continue shopping" (verder winkelen) en dan kom je in dezelfde categorie terecht van je laatst gekozen product dat is toegevoegd in de winkelwagen.
Dat is de standaard functie en geen fout (It's not a bug, it's a feature!)!
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
17 feb 2015 14:51
Maar ik heb de cart ook in het menu staan. In een hidden menu.
- kash2011
- Joomla!NL ontdekker
17 feb 2015 15:00
Dat is mooi voor de juiste werking van je webshop.
Helaas verborgen voor de bezoekers van je webshop...
Tevens is de standaard knop "Toon winkelwagen" (Show cart) in de VM module Cart door een template override (?) verdwenen en hierdoor kan de bezoeker niet op een standaard manier in de winkelwagen komen. De enige manier nu is door nog een product toe te voegen...
Helaas verborgen voor de bezoekers van je webshop...
Tevens is de standaard knop "Toon winkelwagen" (Show cart) in de VM module Cart door een template override (?) verdwenen en hierdoor kan de bezoeker niet op een standaard manier in de winkelwagen komen. De enige manier nu is door nog een product toe te voegen...
groetjes,
Anne
Anne
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
17 feb 2015 15:17
Opzich is het niet erg als de klanten niet de cart binnenkomen als er nog geen producten in zitten. Ik kan alleen geen override vinden. Wel in de css waar de pictogram van de cart is aangegeven.
als er geen producten in zitten is de cart sowieso geen link.
als er geen producten in zitten is de cart sowieso geen link.
- kash2011
- Joomla!NL ontdekker
17 feb 2015 15:37
Oeps, je gebruikt wel de standaard VM Module winkelwagen.
Alleen de link "Toon winkelwagen" is niet zichtbaar achter de menubalk.
Als je in de VM module cart instelt dat de artikellijst NIET getoond wordt, dan zal de module op je website beter passen!
Alleen de link "Toon winkelwagen" is niet zichtbaar achter de menubalk.
Als je in de VM module cart instelt dat de artikellijst NIET getoond wordt, dan zal de module op je website beter passen!
groetjes,
Anne
Anne
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.908 seconden