Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Virtuemart - CCiDeal problemen

Virtuemart - CCiDeal problemen

11 mrt 2015 16:18 - 11 mrt 2015 19:02
#1
Ik ben bezig met het opzetten van een webshop maar het functioneert nog niet zoals het zou moeten.
Vooral het betalen is nog een probleem.
Omdat nog niet alles helemaal functioneert is webshop nog niet via de homepage te benaderen, via deze link opent de webshop.

Ik heb de CCiDeal-module gekocht en wil deze gebruiken icm Rabobank Omnikassa.

Momenteel maak ik gebruik van:
Joomla 3.3.6
CCiDeal 4.3.4
Virtuemart 3.0.6.2

Er zijn nog een aantal dingen met betrekking tot de layout die ik zou willen veranderen maar allereerst 2 essentiële dingen.

Na selectie van: Betaal met iDeal wordt gevraagd om een keuze te maken uit een van de volgende:
Issuer Simulation 0 : Short
Issuer Simulation 1 : Long
Issuer Simulation 2 : Long
Issuer Simulation 3 : Short

Dit zou niet moeten omdat in een eerder stadium al gekozen is voor welke bank men gebruikt

Als ik een van deze opties selecteer dan krijg ik vervolgens een button met "bevestig de transactie"
Als ik op deze button klik krijg ik een groot uitroepteken met Er is een fout opgetreden.

Wat kan ik doen om deze problemen te verhelpen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!!

Edit Jelle.D: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 11 mrt 2015 19:02 door Jelle.
  • RensvN
  • RensvN's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 500

Virtuemart - CCiDeal problemen

12 mrt 2015 09:44
#2
Het is een commerciële extensie, dus leg je vraag even neer bij de maker.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37105

Virtuemart - CCiDeal problemen

25 mrt 2015 10:39
#3
Ik heb natuurlijk al op je vraag gereageerd via de support, maar voor andere mensen die via Google hier aankomen ook even ht antwoord. Het gaat hierbij om de integratie van Rabo OmniKassa.

Er zijn verschillende dingen aan de hand. Het eerste is geen probleem of bug, maar je zit in de test omgeving van Rabo OmniKassa, dan zie je niet een lijst met banken maar 4x "Issuer Simulation" puur en alleen zodat je de betalingen kan testen. Zodra je overschakelt naar producten zal die lijst automatisch de Nederlandse banken laten zien.

De tweede melding is een duidelijke fout natuurlijk "Er is een fout opgetreden". Rabo OmniKassa heeft een week of drie een probleem gehad met hun test omgeving (niet specifiek aan cciDEAL) waardoor je tijdens testen altijd die melding zag. Dat is inmiddels opgelost en je zou de foutmelding nu niet meer tegenkomen (tenzij er echt een fout is opgetreden natuurlijk :-)).

Dat was het eigenlijk.
iDEAL voor Virtuemart 3
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-compo...-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950

Virtuemart - CCiDeal problemen

25 mrt 2015 11:47
#4
Dank voor het terugkoppelen David, probleem is inderdaad opgelost en alles werkt zoals het moet werken nu.
  • RensvN
  • RensvN's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 500
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.823 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie