Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Mandje cache probleem
Mandje cache probleem
19 mrt 2015 19:50
ik heb het VM mandje cache probleem....
Zodra men klikt op bestellen gaat het product naar het mandje ( ook opent mandje ) als men daarna op verder winkelen klikt is mandje leeg....
Nu heb ik veel gezocht op Internet en Jquery easy geïnstalleerd maar zonder resultaat ( foute instellingen ? )
Ben naar de standaard template gegaan en probleem blijft , dus template is niet de oorzaak
Heb onepage checkout module draaiende, terug naar basis Vm mandje module en probleem blijft....
Zie het gewoon even niet meer
Heb momenteel
Joomla! 3.4.0
VirtueMart 3.0.6.2
www.spaansewinkel.nl
met andere woorden iemand die met een verse blik kijkt
Zodra men klikt op bestellen gaat het product naar het mandje ( ook opent mandje ) als men daarna op verder winkelen klikt is mandje leeg....
Nu heb ik veel gezocht op Internet en Jquery easy geïnstalleerd maar zonder resultaat ( foute instellingen ? )
Ben naar de standaard template gegaan en probleem blijft , dus template is niet de oorzaak
Heb onepage checkout module draaiende, terug naar basis Vm mandje module en probleem blijft....
Zie het gewoon even niet meer
Heb momenteel
Joomla! 3.4.0
VirtueMart 3.0.6.2
www.spaansewinkel.nl
met andere woorden iemand die met een verse blik kijkt
- mapi
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Mandje cache probleem
19 mrt 2015 23:31
Ik zie wel dat je url niet klopt. De categorienaam blijft erin staan. Heb je wel een menu-item van het type Virtuemart Standaard Layout?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
Mandje cache probleem
20 mrt 2015 00:04
Ah, bedoel je dat als ja na bestellen knop gedrukt te hebben naar het mandje gaat die vervolgens een link heeft gerelateerd aan het product met als laatste dan cart.html ?
Dat vind ik ook raar ja, maar dat is one page gerelateerd, als ik die uitschakel krijg ik gewoon een korte link met mandje.html en die is dan ook leeg ( Standaard VM mandje )
Dat vind ik ook raar ja, maar dat is one page gerelateerd, als ik die uitschakel krijg ik gewoon een korte link met mandje.html en die is dan ook leeg ( Standaard VM mandje )
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
Mandje cache probleem
20 mrt 2015 02:13
ik heb eindelijk iets gevonden.
Zodra ik in VM configuratie / template : "Gebruik de CSS van Virtuemart" uitschakel gaat het goed met het mandje....
Maar de shop ziet er niet meer uit..... maar werkt het mandje wel.....
Niet echt acceptabel dus maar geeft een richting om te zoeken denk ik dan
Zodra ik in VM configuratie / template : "Gebruik de CSS van Virtuemart" uitschakel gaat het goed met het mandje....
Maar de shop ziet er niet meer uit..... maar werkt het mandje wel.....
Niet echt acceptabel dus maar geeft een richting om te zoeken denk ik dan
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
Mandje cache probleem
20 mrt 2015 09:01Dat kan ik me bijna niet voorstellen. VM met Protostar en standaard instellingen heeft dit probleem niet. Dus ik vermoed dat het probleem toch veroorzaakt wordt door je template en/of OPC. Je link "verder winkelen" gaat in ieder geval terug naar het laatst bestelde product en die gaat in een standaard VM terug naar de laatst bezochte categorie. Neem niet aan dat dit de oorzaak is van de fout, maar het is in ieder geval niet goed.Ben naar de standaard template gegaan en probleem blijft , dus template is niet de oorzaak
Ik zou eens beginnen om contact op te nemen met de templatemakers.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Mandje cache probleem
20 mrt 2015 10:37 - 20 mrt 2015 13:45
kan er niet meer van maken. heb de one page checkout uitgeschakeld. alle cache uit en terug naar de beez template en standaard VM mandje en het werkt nog steeds niet.
die link vind ik inderdaad vreemd, lees niet goed.
Edit Jelle. Ik heb de quote verwijderd. Het quoten van direct voorafgaande reacties voegt niets toe.
die link vind ik inderdaad vreemd, lees niet goed.
Edit Jelle. Ik heb de quote verwijderd. Het quoten van direct voorafgaande reacties voegt niets toe.
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
Mandje cache probleem
23 mrt 2015 18:56
Het lijkt erop dat ik het gevonden heb.... de site stond op een varnish server. Na het uitschakelen daarvan werkt het mandje....
ondertussen al een hele dag.... dus zal het dan ook wel zijn..
Wordt dus instellingen controleren waarom de varnish cache dit veroorzaakt.
Kan dus dicht dit topic
ondertussen al een hele dag.... dus zal het dan ook wel zijn..
Wordt dus instellingen controleren waarom de varnish cache dit veroorzaakt.
Kan dus dicht dit topic
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
Mandje cache probleem
23 mrt 2015 19:56
Hallo,
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.696 seconden