Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Volg mijn bestelling uitschakelen?
Volg mijn bestelling uitschakelen?
23 dec 2015 13:28
Ik ben een webshop aan het inrichten, maar als er nu een product is gekocht krijg ik de melding:
Volg mijn bestelling, maar de producten worden dezelfde dag op de post gedaan en niet via een koerier aangeboden dus kan ook niet gevolgd worden. Is dit makkelijk uit te schakelen? Ik kan het niet vinden, ook het antwoord niet via Google.
Volg mijn bestelling, maar de producten worden dezelfde dag op de post gedaan en niet via een koerier aangeboden dus kan ook niet gevolgd worden. Is dit makkelijk uit te schakelen? Ik kan het niet vinden, ook het antwoord niet via Google.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- Brian
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
- Berichten: 136
-
Volg mijn bestelling uitschakelen?
23 dec 2015 16:53 - 23 dec 2015 16:54
Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37440
Volg mijn bestelling uitschakelen in Virtuemart?
23 dec 2015 17:19 - 23 dec 2015 17:20
Excuses, dat was niet handig van mij.
Virtuemart 3.0.12
Joomla 3.4.7
Virtuemart 3.0.12
Joomla 3.4.7
- Brian
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
- Berichten: 136
-
Volg mijn bestelling uitschakelen?
23 dec 2015 17:29
Ik herken het niet als standaard Virtuemart. Heb je een extra plugin gebruikt voor de verzendmethode?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37440
Volg mijn bestelling uitschakelen?
23 dec 2015 18:40
Nee, het is nog helemaal standaard, dus geen extra plugin.
Als je bij Google zoekt op: overzicht bestellingen virtuemart, dan zie je dat veel sites die VM gebruiken deze pagina hebben.
Als ik een artikel heb besteld en klik na de webwinkel pagina op akkoord dan kom ik uit op de bestelinformatie.
Dan staat daar rechtsboven, een knop naar overzicht bestellingen
Als je daar op klik kom je op de pagina, Overzicht bestellingen / volg mijn bestelling (zie eerste foto)
Als je bij Google zoekt op: overzicht bestellingen virtuemart, dan zie je dat veel sites die VM gebruiken deze pagina hebben.
Als ik een artikel heb besteld en klik na de webwinkel pagina op akkoord dan kom ik uit op de bestelinformatie.
Dan staat daar rechtsboven, een knop naar overzicht bestellingen
Als je daar op klik kom je op de pagina, Overzicht bestellingen / volg mijn bestelling (zie eerste foto)
- Brian
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
- Berichten: 136
-
Volg mijn bestelling uitschakelen?
23 dec 2015 19:03
Nu zie ik het. Dat betekent dat je de orderstatus kunt volgen. Dus klant kan dan bij orderstatus zien dat het verzonden is. Overigens zie je dat alleen op die manier als je bestelt als gast of als je niet ingelogd bent.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37440
Volg mijn bestelling uitschakelen?
23 dec 2015 19:46
Maar hoe verberg ik het? Mijn klant wil deze optie liever niet hebben. Is dit een optie die je kan uitvinken?
Bedankt alvast voor het mee denken Astrid
Bedankt alvast voor het mee denken Astrid
Gemarkeerd als webneus door: Astrid
- Brian
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
- Berichten: 136
-
Volg mijn bestelling uitschakelen?
23 dec 2015 20:06
Uitvinken niet. Je kunt het mogelijk met taaloverrides oplossen of met een override van de voorgaande pagina zodat de knop daar niet meer zichtbaar is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37440
Tijd voor maken pagina: 0.779 seconden