Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost VirtueMart 3.0.12 PayPal probleem updating cart
VirtueMart 3.0.12 PayPal probleem updating cart
25 dec 2015 13:21 - 25 dec 2015 13:54
Hallo,
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen...
In VirtueMart 3.0.12 wekt PayPal express checkout prima als er geen andere betaalmiddelen actief zijn.
Zodra en een andere bij komt en je wil PayPal als betaling kiezen dan is er een error updating cart ?
Iemand een idee waar dit probleem in zit??
Alvast bedankt
Edit Peter: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen...
In VirtueMart 3.0.12 wekt PayPal express checkout prima als er geen andere betaalmiddelen actief zijn.
Zodra en een andere bij komt en je wil PayPal als betaling kiezen dan is er een error updating cart ?
Iemand een idee waar dit probleem in zit??
Alvast bedankt
Edit Peter: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- arie007
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
25 dec 2015 15:30
Hallo arie007,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kan een javascript conflict zijn, kan te maken hebben met het al dan niet instellen van Ajax for OPC in de configuratie van VM. Neem wel aan dat je site live is? Paypal kan lokaal namelijk wel problemen geven.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kan een javascript conflict zijn, kan te maken hebben met het al dan niet instellen van Ajax for OPC in de configuratie van VM. Neem wel aan dat je site live is? Paypal kan lokaal namelijk wel problemen geven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 dec 2015 23:32 - 26 dec 2015 10:08
Hallo Astrid,
Dank voor je reactie
Zodra ik Gebruik het Ajax script Landen / Regio's uit zet update hij de cart niet meer zodra je paypal kiest..?
Het vinkje staat er dan wel maar de extra PayPal kosten zet hij niet in de cart...
Kan dat kloppen?
Kies ik een ander betaalmiddel krijg ik de foutmelding voor de update trouwens niet!
Als ik dit test is de webshop live
Dank voor je reactie
Zodra ik Gebruik het Ajax script Landen / Regio's uit zet update hij de cart niet meer zodra je paypal kiest..?
Het vinkje staat er dan wel maar de extra PayPal kosten zet hij niet in de cart...
Kan dat kloppen?
Kies ik een ander betaalmiddel krijg ik de foutmelding voor de update trouwens niet!
Als ik dit test is de webshop live
- arie007
- Joomla!NL ontdekker
-
26 dec 2015 10:07
Zou best kunnen, maar ik gaf ook niet aan dat je die uit moest zetten maar Ajax for OPC op het tabblad Afrekenen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
26 dec 2015 10:22 - 26 dec 2015 10:22
Voor deze geld het zelfde, als ik deze uitzet wordt de cart niet ge update met de verzendkosten of PayPal kosten als je deze aanvinkt...
Ik heb al van alles geprobeerd maar zal vast iets over het hoofd zien...
Pas van een refresh van de pagina komen de kosten in beeld...
Ik heb al van alles geprobeerd maar zal vast iets over het hoofd zien...
Pas van een refresh van de pagina komen de kosten in beeld...
- arie007
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.724 seconden