Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
VM2 winkelwagen is leeg na toevoegen
06 jan 2016 20:41
Beste mensen, ik heb een webshop lopen en heb daar dagelijks zonder problemen bestellingen mee. Tot ineens vandaag. Als men nu iets aan de winkelwagen toevoegd, kom je op de afreken pagina uit. Maar de winkelwagen is nu ineens leeg. Met elk product wat je toevoegd, alles blijft leeg!? In de URL komt wel ineens nl/ achter de URL te staan. Dit was ook nooit zo. Er is ook niets verandert aan de site. Iemand een suggestie waar ik moet gaan zoeken?? Dank dank
- Ties79
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
06 jan 2016 20:59
Niets gebeurt zomaar. Heb je al bij je hoster geïnformeerd of zij iets aangepast hebben? Welke versie van Joomla en VM gebruik je exact?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
06 jan 2016 21:43
Hi ik gebruik nog Joomla! 2.5.28 en VirtueMart 2.6.16. De PHP versie is 5.6.16. Kijk eens op uniekestickers.nl
- Ties79
- Bekend met Joomla!NL
06 jan 2016 21:59
De laatste VM versie is 2.6.22!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
06 jan 2016 22:16
net geupdate. Maakt niets uit. Als ik een week terug ga met mijn backup en ik herstel alleen de database is het probleem verholpen... Echter dan ben ik alle bestellingen kwijt die daarna zijn geplaatst
- Ties79
- Bekend met Joomla!NL
06 jan 2016 22:57 - 06 jan 2016 22:58
Je zou een export van je database kunnen maken, je backup terugzetten VM updaten en je database weer kunnen importeren.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
06 jan 2016 23:10
Yep, ik ben maar 2 dagen terug gegaan met de database. Nu werkt alles als een zonnetje. Als ik de backup terug zet werkt de cart.html niet meer. Is dat vreemd of niet??
Maar goed, probleem nu opgelost en alle missende orders maar middels de uitdraaien handmatig invoeren (zucht)..... dat wordt weer nachtwerk.
Anyway, heel erg fijn dat je me geholpen hebt!
Maar goed, probleem nu opgelost en alle missende orders maar middels de uitdraaien handmatig invoeren (zucht)..... dat wordt weer nachtwerk.
Anyway, heel erg fijn dat je me geholpen hebt!
- Ties79
- Bekend met Joomla!NL
07 jan 2016 10:35
Suc6. Ik zal dit draadje sluiten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.679 seconden