Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

OPC, bij openen verzend-/betaal methode niet getoond?

OPC, bij openen verzend-/betaal methode niet getoond?

04 feb 2016 22:27
#1
Hallo,

Ik zit met het probleem dat bij een OPC (linelabox) bij het openen van het bestel formulier de verzend- en betaalmethoden niet getoond worden. Wanneer ik vervolgens op de refresh button click (die o.a. gebruikt wordt wanneer je het aantal wijzigt en dus de prijs aanpast) worden deze opeens wel getoond. Bij die refresh wordt de event onclick="updateForm();" een javascript functie uitgevoerd. Maar het is mij niet goed duidelijk waarom dit initieel ook niet getoond wordt.
Met Firebug geen errors in de console.

Komt iemand dit issue bekend voor? Ik heb ook al wel contact met Linelabox en even dacht ik dat het werkte nadat ik in vm een paar instellingen had aangepast. Echter dit had te maken dat ik de pagina al een keer geopend had en het blijkbaar nog in de cache aanwezig was. Als ik de browser afsluit en weer opnieuw open, werkt het initieel weer niet???

Nico
  • nkamp
  • nkamp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 222
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.032 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie