Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Waar google conversie script op te nemen
20 mrt 2016 13:34
Hallo,
Voor mijn webshop gebruik ik virtuemart (versie 3.0.12). Mijn joomla versie is 3.4.8. Ik ben op zoek naar de file waarin het Google Adwords conversie script opgenomen moet worden. Na het nodige speurwerk kom ik wel uit bij o.a. de file order_done.php, maar daar mis ik de PHP end tag. Het simpel toevoegen van het Google script aan het einde van deze file leidt dan ook tot een error bij de afhandeling van de bestelling.
Heeft iemand idee? Alvast bedankt.
Voor mijn webshop gebruik ik virtuemart (versie 3.0.12). Mijn joomla versie is 3.4.8. Ik ben op zoek naar de file waarin het Google Adwords conversie script opgenomen moet worden. Na het nodige speurwerk kom ik wel uit bij o.a. de file order_done.php, maar daar mis ik de PHP end tag. Het simpel toevoegen van het Google script aan het einde van deze file leidt dan ook tot een error bij de afhandeling van de bestelling.
Heeft iemand idee? Alvast bedankt.
- AlfredJK
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
20 mrt 2016 16:42
Dan moet je eerst de PHP end tag toevoegen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 mrt 2016 17:55
Hallo Astrid,
daar heb ik ook wel aan gedacht, maar het is niet per ongeluk dat de end tag niet opgenomen is. Mogelijk dat de php file onderdeel is van een andere file waar de end tag dan opgenomen is.? Deze kon ik echter niet traceren
daar heb ik ook wel aan gedacht, maar het is niet per ongeluk dat de end tag niet opgenomen is. Mogelijk dat de php file onderdeel is van een andere file waar de end tag dan opgenomen is.? Deze kon ik echter niet traceren
- AlfredJK
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
21 mrt 2016 18:20
Tja,
hier
staat dat dat de oplossing is. Verder weet ik er ook niet veel van.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 mrt 2016 19:16
Het heeft er niet mee te maken dat de end tag in een ander bestand staat. Maar het is niet nodig om php te sluiten als je in een bestand alleen php gebruikt, je hoeft de end tag dus alleen te gebruiken als je nog bijvoorbeeld html tags wilt gebruiken onder de php code.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.692 seconden