Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost order mail verkoper werkt niet
05 jan 2021 20:18
06 jan 2021 10:28 door Astrid.
Heeft onderwerp gestart
opgelost order mail verkoper werkt niet #1
Als ik een bestelling plaatst in virtumart 3 wordt alles netjes afgewerkt, maar verkoper krijgt geen mail dat er iets is besteld.
Joomla test mail PHP werkt
Contactformulier werkt
Virtumart bestellingen klant werkt, maar verkoper eigenaar krijgt geen mail dat er een order is geplaatst, configuratie winkel staat op HTML mail en door joomla configuratie.
Ik heb template protostar staan voor de webwinkel.
Als ik iets wijzig en opslaat qua gebruik email verkoper in configuratie en opslaat krijg ik de volgende melding
wat doe ik fout en moet ik anders instellen,
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Joomla test mail PHP werkt
Contactformulier werkt
Virtumart bestellingen klant werkt, maar verkoper eigenaar krijgt geen mail dat er een order is geplaatst, configuratie winkel staat op HTML mail en door joomla configuratie.
Ik heb template protostar staan voor de webwinkel.
Als ik iets wijzig en opslaat qua gebruik email verkoper in configuratie en opslaat krijg ik de volgende melding
omschakelen naar email verkoper werkt ook niet. alles staat naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.Loaded virtuemart default configuration from file virtuemart.cfg
wat doe ik fout en moet ik anders instellen,
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
06 jan 2021 10:30
opgelost order mail verkoper werkt niet #2
Staat bij Winkel - Klantinformatie het juiste mailadres?
Staat bij Configuratie - Bestellingen alles juist ingesteld?
Staat bij Configuratie - Bestellingen alles juist ingesteld?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit Forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
|
Tijd voor maken pagina: 0.300 seconden