Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Verwijderen funcie "Order Display"
24 feb 2012 19:20 - 24 feb 2012 19:21
Hoi,
Ik heb een poosje zitten zoeken, ook het Engelse VM forum, maar zie geen antwoord op het verwijderen van order display op de category pagina. Zie foto
Alvast bedankt
Ik heb een poosje zitten zoeken, ook het Engelse VM forum, maar zie geen antwoord op het verwijderen van order display op de category pagina. Zie foto
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Alvast bedankt
- soedesh
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
24 feb 2012 19:36
Dat kan niet via de instelling in VM
maar wel per CSS:
Dee kan je opnemen in vmsite-ltr.css of in een van de CSS bestanden in je Joomla template (dit is afhankelijk of je CSS overrides wilt toepassen of niet)
Bij een volgende update van VM 2.0 wordt uiteraard ook de vmsite-ltr.css overschreven!
maar wel per CSS:
Code:
div.orderby-displaynumber div.width30.floatright.display-number {display:none;}
Dee kan je opnemen in vmsite-ltr.css of in een van de CSS bestanden in je Joomla template (dit is afhankelijk of je CSS overrides wilt toepassen of niet)
Bij een volgende update van VM 2.0 wordt uiteraard ook de vmsite-ltr.css overschreven!
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
24 feb 2012 19:48
Thanks Anne, het is inderdaad verdwenen, maar er blijft een gat staan daar. Krijg het met css wel iets naar boven geschoven, maar krijg het niet helemaal dicht. Ik ga nog ff rommelen. Leek
me dat dit elders ook te verwijderen was. Raar dat ze dit in de backend weg hebben gelaten.
Ik laat je weten als het lukt om ook het gat te dichten.
Gr
me dat dit elders ook te verwijderen was. Raar dat ze dit in de backend weg hebben gelaten.
Ik laat je weten als het lukt om ook het gat te dichten.
Gr
- soedesh
- Nieuw op Joomla!NL
25 feb 2012 01:25 - 25 feb 2012 01:26
Dit is de code die je moet verwijderen uit de category php
Code:
<div class="width30 floatright display-number"><?php echo $this->vmPagination->getResultsCounter();?><br/><?php echo $this->vmPagination->getLimitBox(); ?></div>
<div id="bottom-pagination">
<?php echo $this->vmPagination->getPagesLinks(); ?>
<span style="float:right"><?php echo $this->vmPagination->getPagesCounter(); ?></span>
</div>
- soedesh
- Nieuw op Joomla!NL
25 feb 2012 11:19
Bedankt voor het terugkoppelen van de oplossing.
Mag dit topic dicht?
Mag dit topic dicht?
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.662 seconden