Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Tekst achter prijzen
Tekst achter prijzen
10 aug 2012 10:44
Kwam nog een vraag teken tegen waar we tegen aan lopen maar kan het niet meer bij me vorige bericht plaatsen:
Geeft op de website:
€ 9,95
nu wil ik hier nog achter zetten:
(incl 19% BTW)
waar moet ik dat in de regel zetten die ik hieboven heb staan. ik heb het op alle plekken gezet maar of het komt een regel lager in het rood waar ook mijn korting staat of de site geeft een blanco scherm.
De tip van Anne om het bij de klantengroep in te stellen werkt niet hier kan je alleen de prijs labels aanzetten en die staan ervoor ingesteld niet er achter helaas.
Code:
echo $this->currency->createPriceDiv('salesPrice','COM_VIRTUEMART_PRODUCT_SALESPRICE',$product->prices);
Geeft op de website:
€ 9,95
nu wil ik hier nog achter zetten:
(incl 19% BTW)
waar moet ik dat in de regel zetten die ik hieboven heb staan. ik heb het op alle plekken gezet maar of het komt een regel lager in het rood waar ook mijn korting staat of de site geeft een blanco scherm.
De tip van Anne om het bij de klantengroep in te stellen werkt niet hier kan je alleen de prijs labels aanzetten en die staan ervoor ingesteld niet er achter helaas.
- ekkie
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Tekst achter prijzen
10 aug 2012 14:42Werkt wel, maar dan moet je met css ff die tekst erachter zetten i.p.v. ervoor.De tip van Anne om het bij de klantengroep in te stellen werkt niet hier kan je alleen de prijs labels aanzetten en die staan ervoor ingesteld niet er achter helaas.
.PricebasePriceWithTax span {
float:left;
padding-right: 5px;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tekst achter prijzen
10 aug 2012 15:16
Dank!
Was een andere prijs maar heb hem er achter gekregen.
Nu heb ik waarschijnlijk alleen in zowe lde category/default.php en de productdetails/default_showprices.php
de plaats van de u bespaart verkeerd staan want die schuift nu ook naar rechts en die moet gewoon links blijven.
dit is mijn default_showprices.php:
enig idee
Was een andere prijs maar heb hem er achter gekregen.
Nu heb ik waarschijnlijk alleen in zowe lde category/default.php en de productdetails/default_showprices.php
de plaats van de u bespaart verkeerd staan want die schuift nu ook naar rechts en die moet gewoon links blijven.
dit is mijn default_showprices.php:
Code:
<?php
/**
*
* Show the product details page
*
* @package VirtueMart
* @subpackage
* @author Max Milbers, Valerie Isaksen
* @link http://www.virtuemart.net
* @copyright Copyright (c) 2004 - 2010 VirtueMart Team. All rights reserved.
* @license http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html GNU/GPL, see LICENSE.php
* VirtueMart is free software. This version may have been modified pursuant
* to the GNU General Public License, and as distributed it includes or
* is derivative of works licensed under the GNU General Public License or
* other free or open source software licenses.
* @version $Id: default_showprices.php 5834 2012-04-09 12:05:33Z Milbo $
*/
// Check to ensure this file is included in Joomla!
defined('_JEXEC') or die('Restricted access');
?>
<div class="product-price" id="productPrice<?php echo $this->product->virtuemart_product_id ?>">
<?php
if ($this->product->product_unit && VmConfig::get('price_show_packaging_pricelabel')) {
echo "<strong>" . JText::_('COM_VIRTUEMART_CART_PRICE_PER_UNIT') . ' (' . $this->product->product_unit . "):</strong>";
} else {
echo "<strong>" . JText::_('COM_VIRTUEMART_CART_PRICE') . "</strong>";
}
if (empty($this->product->prices) and VmConfig::get('askprice', 1)) {
?>
<a class="ask-a-question bold" href="<?php echo $url ?>" ><?php echo JText::_('COM_VIRTUEMART_PRODUCT_ASKPRICE') ?></a>
<?php
}
if ($this->showBasePrice) {
echo $this->currency->createPriceDiv('basePrice', 'COM_VIRTUEMART_PRODUCT_BASEPRICE', $this->product->prices);
echo $this->currency->createPriceDiv('basePriceVariant', 'COM_VIRTUEMART_PRODUCT_BASEPRICE_VARIANT', $this->product->prices);
}
echo $this->currency->createPriceDiv('variantModification', 'COM_VIRTUEMART_PRODUCT_VARIANT_MOD', $this->product->prices);
if ($this->currency->createPriceDiv('discountAmount','COM_VIRTUEMART_PRODUCT_DISCOUNT_AMOUNT',$this->product->prices)) {
echo $this->currency->createPriceDiv('basePriceWithTax','COM_VIRTUEMART_PRODUCT_BASEPRICE_WITHTAX',$this->product->prices); }
echo $this->currency->createPriceDiv('discountedPriceWithoutTax', 'COM_VIRTUEMART_PRODUCT_DISCOUNTED_PRICE', $this->product->prices);
echo $this->currency->createPriceDiv('salesPriceWithDiscount', 'COM_VIRTUEMART_PRODUCT_SALESPRICE_WITH_DISCOUNT', $this->product->prices);
echo $this->currency->createPriceDiv('salesPrice', 'COM_VIRTUEMART_PRODUCT_SALESPRICE', $this->product->prices);
echo $this->currency->createPriceDiv('priceWithoutTax', 'COM_VIRTUEMART_PRODUCT_SALESPRICE_WITHOUT_TAX', $this->product->prices);
//echo $this->currency->createPriceDiv('discountAmount', 'COM_VIRTUEMART_PRODUCT_DISCOUNT_AMOUNT', $this->product->prices);
echo $this->currency->createPriceDiv('taxAmount', 'COM_VIRTUEMART_PRODUCT_TAX_AMOUNT', $this->product->prices);
if ($this->currency->createPriceDiv('discountAmount','COM_VIRTUEMART_PRODUCT_DISCOUNT_AMOUNT',$this->product->prices)) {
$discountpercentage = ($this->product->prices['discountAmount'] / $this->product->prices['basePriceWithTax']) * 100;
echo "U bespaart:", number_format($discountpercentage, 0).'%'; }
?>
</div>
enig idee
- ekkie
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Tekst achter prijzen
21 jun 2013 13:26 - 21 jun 2013 13:33
Hoi,
Waarom doe je het niet in configuratie -> Valuta in de velden
Opmaak positief " : {symbol} {number} (incl. BTW)"
Opmaak negatief " : {symbol} {number} {sign} (incl. BTW)"
Of is dit te generiek?
gr. Shorty
Waarom doe je het niet in configuratie -> Valuta in de velden
Opmaak positief " : {symbol} {number} (incl. BTW)"
Opmaak negatief " : {symbol} {number} {sign} (incl. BTW)"
Of is dit te generiek?
gr. Shorty
- Shorty
- Nieuw op Joomla!NL
Tekst achter prijzen
21 jun 2013 13:43 - 21 jun 2013 13:43
Hallo Shorty,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik neem aan dat het probleem van TS inmiddels wel opgelost is, omdat dat al bijna een jaar oud is. Maar om toch even te antwoorden op je vraag en tevens leden die zoeken niet op het verkeerde been te zetten met jouw "oplossing": dat is inderdaad te generiek omdat hier uitsluitend het tonen van de prijs wordt geregeld. Dus als je in VM besluit om ook de prijs exclusief BTW te tonen, dan krijg je toch die tekst erachter.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik neem aan dat het probleem van TS inmiddels wel opgelost is, omdat dat al bijna een jaar oud is. Maar om toch even te antwoorden op je vraag en tevens leden die zoeken niet op het verkeerde been te zetten met jouw "oplossing": dat is inderdaad te generiek omdat hier uitsluitend het tonen van de prijs wordt geregeld. Dus als je in VM besluit om ook de prijs exclusief BTW te tonen, dan krijg je toch die tekst erachter.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tekst achter prijzen
21 jun 2013 15:16
Hallo ekkie,
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.640 seconden