Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Productdetail pagina erg smal
10 aug 2012 10:48
Zoals hier te zien is:
linkje
is de product pagina veel smaller dan bijvoorbeeld de categorie pagina hierdoor komt de layout ook niet goed uit. Ik kan nergens een afwijkende waarde zien waardoor hij zo smal zou worden.
linkje
is de product pagina veel smaller dan bijvoorbeeld de categorie pagina hierdoor komt de layout ook niet goed uit. Ik kan nergens een afwijkende waarde zien waardoor hij zo smal zou worden.
- ekkie
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
10 aug 2012 10:57
Een gokje:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- ekkie
- Bekend met Joomla!NL
10 aug 2012 11:08
Niet zeker, maar dit zou kunnen werken op regel 841:
Kan het niet echt controleren omdat op de enige pagina waar je tekst hebt staan, je heel veel onnodige code hebt staan..art-layout-cell {
display: table-cell;
vertical-align: top;
width: 70%;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
10 aug 2012 11:26
Maakt het wel beter.
alleen als ik op een pagina zit waar de rechter module posities niet gebruikt worden krijg ik een hele breede linker kant.
alleen als ik op een pagina zit waar de rechter module posities niet gebruikt worden krijg ik een hele breede linker kant.
- ekkie
- Bekend met Joomla!NL
10 aug 2012 12:10
Het is in ieder geval iets dat veroorzaakt wordt door je template. Misschien dat er meer over te vinden is op het Artisteer forum.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.667 seconden