Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Uitlijnen van knoppen in virtuemart
18 sep 2012 17:00
Kan iemand mij helpen hoe ik het voor elkaar kan krijgen om de knoppen uit het screenshot uitgelijnd te krijgen. Dus niet meer verspringen maar alles op 1 lijn. Heel erg bedankt alvast..
De site maakt gebruik van Joomla 2.5.7 en VM 2.0.10
De site maakt gebruik van Joomla 2.5.7 en VM 2.0.10
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- iniels
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
18 sep 2012 21:03
Dat komt omdat de productnamen verschillend lang zijn. Als je de winkelwagen-module ook naar positie 4 (links) zet heb je meer ruimte voor je producten.
Toevoegen aan vmsite-ltr.css
eventueel spelen met de waarde zodat alle productnamen volledig worden getoond.
Toevoegen aan vmsite-ltr.css
Code:
div.spacer div.width70 h2 {height: 40px;}
eventueel spelen met de waarde zodat alle productnamen volledig worden getoond.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
18 sep 2012 21:14
Dank je, het plaatje laat de bovenkant van de site niet zien, er staan meer modules boven . Aals ik de regel aan de css file toevoeg plaatst ie dan de knoppen op 1 lijn of kort ie juist de titels van de producten in? Dat lijkt me ook niet fraai. Ik ga wel ff proberen
- iniels
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
18 sep 2012 21:35
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden
addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search
). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.635 seconden