Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Heeft iemand ervaring hiermee?

26 dec 2012 17:11
Ik ben op zoek naar een mooi strak thema voor mijn webwinkel. Ik vond www.flexiblewebdesign.com/Virtuemart-Tem...irtuemart-2-template en vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft? Of een ander goed thema/template voor VM2.0.x ?

26 dec 2012 22:33
Al overwogen om je eigen template te maken?
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

27 dec 2012 00:49
Geen idee hoeveel werk ik me dan op de hals haal en of het dan net zo fraai is..?

27 dec 2012 07:03
Hoi Leon,

Het is best wel wat werk, en het ontwerp is afhankelijk van je eigen talent.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

27 dec 2012 14:35
:blush: Dat vermoeden had ik ook al. Naast talent en kennis is vooral TIJD voor mij een issue. Dus ik overweeg om me tijd te besparen door een goed in de smaak vallende oplossing aan te schaffen. Maar liefst natuurlijk van een oplossing waarvan gezegd wordt dat deze stabiel is en inderdaad fraai oogt en dus tijd bespaart. Bovengenoemde partij maakt een goede indruk, maar misschien zijn er nog betere alternatieven. Vandaar mijn vraag in dit forum. :)
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.674 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie